ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

"ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ" ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Πήγαινε κάτω

"ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ" ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Empty "ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ" ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Πεμ Μαρ 29, 2012 7:14 am

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! "Τελειώνουν" οι εντολοδόχοι τής τρόϊκας την Ειδική Αγωγή!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΕΔΔΥ, στις 10/3/2012


Αγαπητοί συνάδελφοι, γνωρίζετε όλοι, ότι η πρώην Υπουργός Παιδείας, κα Διαμαντοπούλου, 3-4 ώρες πριν αποχωρίσει από το Υπουργείο και αναλάβει αυτό του Ανάπτυξης, κατέθεσε σχέδιο νόμου για τη Διοικητική Αναδιάρθρωση του ΥΠΔΒΜΘ. Το σχέδιο νόμου αυτό θα αποτελέσει μέρος Πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που θα αφορά όλο το Δημόσιο Τομέα.

Μετά το Δελτίου Τύπου (Τετάρτη 7/3/2012) που εξέδωσε τόσο το Υπουργείο Παιδείας, όσο και το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για το θέμα αυτό, εκπρόσωποί μας (η κα Λεωτσάκου Μπέττυ και κα Φούσκα Στεφανία -ΚΕΔΔΥ Α' Αθήνας και Πειραιά) αναζήτησαν, άμεσα, το εν λόγω νομοσχέδιο στο Υπουργείο την Παρασκευή 09 Μαρτίου 2012, προκειμένου να ενημερωθούμε στις λεπτομέρειές του και ειδικότερα όσον αφορά την τύχη τόσο του θεσμού των ΚΕΔΔΥ, όσο των εργαζομένων σ' αυτά.

Από την εναγώνια αναζήτηση προέκυψαν τα παρακάτω. Από το Γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, κου Αρβανιτόπουλου πήραν τη διαβεβαίωση ότι δεν «γνώριζαν τίποτε» και ότι «δεν είχαν τίποτε στα χέρια τους». Η κ. Βιολάρη (σύμβουλος της κ. Χριστοφιλοπούλου) είπε στην κ. Λεωτσάκου ότι δεν γνώριζε τίποτα και αν κάποιος γνώριζε κάτι αυτή θα ήταν η κ. Ζινέλλη (σύμβουλος της κ. Χριστοφιλοπούλου) και ο Κ. Κατσαρός (σύμβουλος-συνεργάτης της κ. Διαμαντοπούλου). Η κ. Ζινέλλη, στην προσπάθεια της κ. Λεωτσάκου να της μιλήσει, απάντησε ότι δεν είχε χρόνο. Από το γραφείο του κου Αρβανιτόπουλου μίλησαν για ενδεχόμενη νέα συνάντηση, εφόσον είχαν εν τω μεταξύ καταφέρει να ανακαλύψουν το νομοσχέδιο.

Στη συνέχεια, οι συναδέλφισσες αναζήτησαν, αλλά τελικά συναντήθηκαν, τυχαία, σε διάδρομο του Υπουργείου, τον σύμβουλο της πρώην Υπουργού, κ. Κατσαρό και άδραξαν την ευκαιρία να ζητήσουν το νομοσχέδιο. Ο κος Κατσαρός, εν μέσω ύβρεων κατά του προσωπικού των ΚΕΔΔΥ (Ο κύριος Κατσαρός αποκάλεσε τις συναδέλφισσες «ψεύτες, γιατί το νομοσχέδιο το έχουμε εδώ και ένα χρόνο και ήταν για 6 μήνες σε δημόσια διαβούλευση και ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε». Μίλησε για «ανίκανους, τεμπέληδες εργαζόμενους που δεν κάνουν υποστήριξη στα σχολεία», ρωτώντας τις ίδιες πότε είχαν πάει σε σχολεία τελευταία και όταν πήρε την απάντηση «χθές, με δικά μας έξοδα», απάντησε υβριστικά «το κάνετε τώρα που έσφιξαν τα πράγματα και είστε περιπτωσιολογία (!!!)») , είπε ότι δεν υπάρχει άλλο νομοσχέδιο παρά αυτό το οποίο είχε διαρρεύσει στις αρχές Σεπτεμβρίου και το οποίο μιλούσε για την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ και την ενσωμάτωση τους στα Τμήματα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης των Διευθύνσεων. Όταν τον ρώτησαν τι θα γίνει με τις οργανικές μας θέσεις, αφού δια νόμου απαγορεύεται η ύπαρξη οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών (χαρακτηρίζονται δημόσιοι λειτουργοί) σε διοικητικές υπηρεσίες, αντιδρώντας πάλι, βίαια λεκτικά, είπε ότι «λένε ψέματα και ότι τέλος πάντων οι οργανικές μας θέσεις θα δουν που θα πάνε, μπορεί και στις σχολικές ενότητες».

Μετά από αυτή την εξέλιξη-αποκάλυψη (καθώς, η συντονιστική επιτροπή είχε λάβει ρητές διαβεβαιώσεις από την κα Χριστοφιλοπούλου και τον κο Αλεβίζο σε συνάντησή της μαζί τους, στις 24/10/2011, ότι το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί δεν έχει σχέση με αυτό που είχαμε στα χέρια μας «ήταν παλιό»), καθώς και από ανεπίσημες πληροφορίες ότι το Πολυνομοσχέδιο πάει προς συζήτηση στη Βουλή, την Πέμπτη 15/3/2012 και ότι θα υπάρξει (κατά άλλους δεν θα υπάρξει) μια μεταβατική περίοδος μέχρι το 2013, κλήθηκε σε συνάντηση το προσωπικό των ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ, το Σάββατο (10/3/2012).

Στη συνάντηση, έγινε ενημέρωση των παρόντων συναδέλφων (50 περίπου άτομα) για τις εξελίξεις και αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

===>> την διακίνηση Διαμαρτυρίας και τη συλλογή υπογραφών από όλους τους εργαζόμενους σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ, από γονείς ή φορείς, κατά της άκριτης και χωρίς σαφή πλαίσια λειτουργίας και καθηκόντων, συγχώνευσης των ΚΕΔΔΥ στις υπό δημιουργία ενοποιημένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μέχρι τη ΔΕΥΤΕΡΑ, 12/3/2012, το απόγευμα, ώστε αυτές να κατατεθούν στο ΥΠΔΒΜΘ,

===>> την προκήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας την Τρίτη, 13/3/2012, από ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ προκειμένου να διαμαρτυρηθούμε είτε στο Υπουργείο, είτε στις κατά τόπους Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης, στις οποίες θα επιδοθεί η επιστολή Διαμαρτυρίας με τις συλλεχθείσες υπογραφές,

===>> την άμεση ενημέρωση, για τις εξελίξεις, όλων εκείνων των παραγόντων, φορέων, βουλευτών και ενδιαφερομένων (γονείς, εκπαιδευτικοί κ.λπ.) που είτε ήδη έχουν δείξει έμπρακτα τη συμπαράστασή τους με επερωτήσεις στη Βουλή ή με ψηφίσματα, ώστε κατά την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου να καταθέσουν τις αντιρρήσεις τους σε σχέση με την άνευ όρων συγχώνευση (βλ. επί της ουσίας κατάργηση) των ΚΕΔΔΥ στις Δ/νσεις.

Αγαπητοί συνάδελφοι, η συγκεκριμένη στάση υπηρεσιακών παραγόντων του ΥΠΔΒΜΘ, «συμβούλων» υπουργών και υφυπουργών δεν είναι τίποτε άλλο από μια ενορχηστρωμένη απαξίωση του έργου των ΚΕΔΔΥ (σε όλους τους διαδρόμους ακούγονται τα ίδια επιχειρήματα κατά των ΚΕΔΔΥ και οι ίδιοι, ατεκμηρίωτοι, απαξιωτικοί ισχυρισμοί κατά του προσωπικού και της επιστημονικής και εργασιακής τους επάρκειας), που έχει άλλους σκοπούς από την Διοικητική Αναβάθμιση της Παιδείας. Η ένταση της απαξίωσής μας (που αγγίζει τα όρια του μίσους), αλλά και το πανομοιότυπο των επιχειρημάτων των διαφόρων ιθυνόντων είναι τέτοια που εγείρουν πλέον σοβαρά ερωτήματα:

===>> που στηρίζουν όλες αυτές τις κατηγορίες που εκτοξεύουν;

===>> έχουν κάνει αξιολόγηση σε πανελλαδικό επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών, ώστε να μιλούν με στοιχεία και όχι χαιρέκακα, για την δήθεν ανικανότητά μας και κατ' επέκταση για την αναγκαιότητα κατάργησής μας και τι έχει γίνει με το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, για την αξιολόγηση των δομών της Ειδικής Αγωγής;

===>> γιατί δεν «ακούν» τα στοιχεία που εμείς προσκομίσαμε ως προς τις λίστες αναμονής και τις δραστηριότητες υποστήριξης των σχολείων που υλοποίησαν τα ΚΕΔΔΥ πανελλαδικά που αντικρούουν με αριθμητικά επιχειρήματα και αποδείξεις τα όσα οι ίδιοι διατείνονται;

===>> γιατί δεν «ακούν» τις διαμαρτυρίες, τις επερωτήσεις, τα ψηφίσματα τόσων φορέων που καταδικάζουν την κατάργηση των ΚΕΔΔΥ;

===>> γιατί δεν «ακούν» την αγωνία των γονέων που ρωτούν «και εμείς τι θα κάνουμε τώρα, αν σας κλείσουν;»,

===>> γιατί, από τις υπηρεσίες που προτείνονται για συγχώνευση-κατάργηση, τα ΚΕΔΔΥ είναι η μόνη υπηρεσία που στελεχώνεται από μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ, των οποίων οι θέσεις θέτονται πλέον σε αμφισβήτηση, στέλνοντας στην ανεργία τουλάχιστον 300 επιστήμονες (αναπληρωτές ΚΕΔΔΥ), με υψηλά προσόντα και τεχνογνωσία 5-7 ετών στο εκπαιδευτικό αυτό αντικείμενο;

===>> γιατί δεν στήριξαν ποτέ τα ΚΕΔΔΥ με επαρκές προσωπικό, οικονομικά και κυρίως επιστημονικά, με επιμορφώσεις και με προτυποποίηση των διαδικασιών;

===>> γιατί, δεν προσπάθησαν να λύσουν τα όποια προβλήματα των ΚΕΔΔΥ, σε συνεργασία με το προσωπικό και όχι ενάντιά του;

===>> και τα νοσοκομεία, και οι εφορίες, και τα σχολεία και τα πανεπιστήμια και τα δικαστήρια και κυρίως το ίδιο το ΥΠΔΒΜΘ έχουν προβλήματα, θα τα κλείσουν και αυτά;

Αγαπητοί συνάδελφοι, μετά το πρόσφατο αίτημα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους για καταγραφή των καλυμμένων οργανικών θέσεων σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ ΕΕΠ και ΕΒΠ, αλλά και το γεγονός ότι το διαγνωστικό κομμάτι της εργασίας μας στα ΚΕΔΔΥ δεν αναφέρεται πλέον ευθαρσώς ως αρμοδιότητά μας στο νέο οργανόγραμμα των Δ/νσεων, μας επιτρέπουν τα παρακάτω ερωτήματα-βεβαιότητες:

===>> αφού η διάγνωση και η αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες θα «φύγει» από τα ΚΕΔΔΥ, δηλ. από έναν δημόσιο δωρεάν φορέα, που θα «μεταφερθεί»; ..... σε ιδιώτες;

===>> μήπως, το προσωπικό των ΚΕΔΔΥ αποτελεί την αρχή για την μετατροπή των δημοσίων υπαλλήλων σε κρατικούς, δηλ. χωρίς οργανική θέση, χωρίς καθηκοντολόγιο, χωρίς τη δυνατότητα μεταθέσεων, αποσπάσεων, χωρίς υπηρεσιακά συμβούλια; Δεν θα είναι η εύκολη λεία στις απόψεις κάθε μη-ειδικού, μη-ενημερωμένου για την ιδιαιτερότητα του έργου μας υπηρεσιακού-διοικητικού παράγοντα; δεν θα είναι βορά στην επερχόμενη εργασιακή εφεδρεία και κατ' επέκταση απόλυση, αφού καταργούνται οι οργανικές μας θέσεις;

Αγαπητοί συνάδελφοι, αντιλαμβανόμαστε ότι ο χρόνος είναι ελάχιστος. Ωστόσο, δεν θα παραδώσουμε τα όπλα, αμαχητί. Το χρωστάμε στους γονείς και μαθητές που μας εμπιστεύτηκαν και στηρίξαμε, στους εαυτούς μας και στην επιστημονική και ανθρώπινη αξιοπρέπειά μας. Θα παλέψουμε μέχρι την τελευταία στιγμή, όπως και το 2008.

Είναι φανερό τα ΚΕΔΔΥ είναι η αρχή! Η συνέχεια είναι τα Ειδικά Σχολεία και όλες οι εκπαιδευτικές και προνοιακές δομές για τα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Όλη η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι στόχος, γιατί κοστίζει, γιατί προσπαθεί να κρατήσει κάποια μορφή κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης στο απάνθρωπο σήμερα!!!


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ (12 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΠΥΡΕΤΩΔΕΙΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (ΚΕΔΔΥ)

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Εμείς οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ και σε δομές ειδικής αγωγής διαμαρτυρόμαστε ενάντια σε οποιοδήποτε πολιτικό σχεδιασμό ή νομοθετική πρόταση που θα οδηγήσει στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ, στην κατάργηση της διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ και γενικότερα στην απαξίωση και την αποδόμηση της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με Δελτία Τύπου του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στις 07-03-2012 κατατέθηκε από την Υπουργό Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου (λίγες μόλις ώρες πριν αναλάβει το Υπουργείο Ανάπτυξης!) πρόταση νόμου στο πλαίσιο του πολυνομοσχεδίου για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση. Η πρόταση αποτελείται από δύο διακριτά μέρη, στο πρώτο μέρος που αφορά στην αναδιοργάνωση της Κεντρικής Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται η κατάργηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και ο κατακερματισμός των αρμοδιοτήτων της και στο δεύτερο μέρος που αφορά στην αναδιοργάνωση του ευρύτερου διοικητικού συστήματος της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται η «ένταξη» των ΚΕΔΔΥ στις ενιαίες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μετά από αναζήτηση στο Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ της σχετικής νομοθετικής πρότασης, πληροφορηθήκαμε στις 09-03-2012 από τον Σύμβουλο -Συνεργάτη της πρώην Υπουργού, κ Κατσαρό, ότι το νομοσχέδιο το οποίο κατατέθηκε δεν είναι άλλο από το γνωστό, με τον τίτλο « Πρώτα ο μαθητής, Πρώτα η Σχολική Μονάδα. Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο». Σύμφωνα λοιπόν, με το εν λόγω νομοσχέδιο καταργείται η υφιστάμενη δομή των ΚΕΔΔΥ και αυτά εντάσσονται ως παρεχόμενες υπηρεσίες και όχι ως αυτόνομοι φορείς στις ενιαίες διευθύνσεις εκπαίδευσης.

Είναι προφανές, πως η συστηματική απαξίωση με συντονισμένες ψευδείς επιθέσεις και άδικες κατηγορίες εναντίον των υπαλλήλων των ΚΕΔΔΥ (λίστα, ελλιπή υποστήριξη μαθητικού πληθυσμού κτλ) από υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας οδήγησαν στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ.

Γνωρίζουν άραγε ότι τα ΚΕΔΔΥ είναι εκπαιδευτικές υπηρεσίες και δεν μπορούν να αντικατασταθούν από διοικητικές υπηρεσίες;

Γνωρίζουν άραγε ότι δεν υποστηρίχθηκαν ποτέ αυτές οι υπηρεσίες με αύξηση των μόνιμων στελεχών τους με βάση τις ανάγκες των αιτημάτων του μαθητικού πληθυσμού;

Γνωρίζουν άραγε ότι σύμφωνα με νόμο του κράτους δεν μεταφέρονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές υπηρεσίες;

Γνωρίζουν άραγε ότι η κατάργηση θα οδηγήσει γονείς και παιδιά σε ιδιωτικούς φορείς;

Γνωρίζουν άραγε ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς οργανωμένες δομές αξιολόγησης και υποστήριξης;

Γνωρίζουν άραγε τις επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα που θα προκαλέσει η προτεινόμενη συγχώνευση μίας εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε ένα διοικητικό φορέα;

Αν ναι, τότε υπάρχει σκοπιμότητα και είναι επικίνδυνοι!

Αν όχι, τότε υπάρχει άγνοια και αμάθεια και είναι επικίνδυνοι!


Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην εκπαίδευση, τους συνδικαλιστικούς φορείς, τους φορείς εκπροσώπησης γονέων, τους επιστημονικούς φορείς που γνωρίζουν την έως τώρα προσφορά των ΚΕΔΔΥ στη γενική εκπαίδευση και ειδική εκπαίδευση να συμπαραταχθούν στον αγώνα των εργαζομένων στα ΚΕΔΔΥ και ομόφωνα να αντιδράσουμε στην απαξίωση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος.

Διαμαρτυρόμαστε και αντιστεκόμαστε λέγοντας:

Ο Χ Ι

" Στην κατάργηση των ΚΕΔΔΥ

" Στη συγχώνευση των ΚΕΔΔΥ σε οποιοδήποτε διοικητικό φορέα

" Στην εξάρτηση των υπηρεσιών αξιολόγησης, διάγνωσης και υποστήριξης από πελατειακά συστήματα διοικητικών φορέων

" Στην απώλεια οργανικών θέσεων

" Στην απαξίωση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και στην υποβάθμιση της ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση

" Στην ομηρία των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία και των οικογενειών τους

" Στην συστηματική απαξίωση των εργαζομένων στα ΚΕΔΔΥ με στημένες κατηγορίες

" Στην ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών αξιολόγησης, διάγνωσης και εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία και των οικογενειών τους

Ακολουθούν υπογραφές


Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα/θέση Υπογραφή


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://math-telos-agras
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης