ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Σας ευχαριστώ κύριε Αρβανιτόπουλε που δε θα μας κόψετε το μισθό. Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι. Και η παραβίαση του ωραρίου μας απαράδεκτη!

Πήγαινε κάτω

Σας ευχαριστώ κύριε Αρβανιτόπουλε που δε θα μας κόψετε το μισθό. Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι. Και η παραβίαση του ωραρίου μας απαράδεκτη!   Empty Σας ευχαριστώ κύριε Αρβανιτόπουλε που δε θα μας κόψετε το μισθό. Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι. Και η παραβίαση του ωραρίου μας απαράδεκτη!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Ιουλ 22, 2012 1:19 am

Κύριε υπουργέ, κ. Αρβανιτόπουλε

Διάβασα στα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης ότι σε πρόσφατη συνάντησή σας με την Ομοσπονδία μας, τη ΔΟΕ, αφήσατε να εννοηθεί πως δε θα κάνετε περικοπές μισθών των εκπαιδευτικών:

http://news247.gr

[...] όπως επισημαίνει η ΔΟΕ ο υπουργός ανέφερε ότι τα 50 εκατομμύρια ευρώ που θα περικοπούν από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Παιδείας θα εξοικονομηθούν από περιστολή δαπανών των υπηρεσιών του και δε θα επιβαρυνθούν περαιτέρω οι εκπαιδευτικοί και το σχολείο.[...]

Οι αριθμοί όμως, κ. υπουργέ, είναι αμείλικτοι. Και σας τους παραθέτω όπως ακριβώς δημοσιεύονται στο διαδίκτυο και στο σάιτ της διεύθυνσης που ανήκω:

Μισθός Ιανουαρίου 2011: 1581,26 ευρώ

Μισθός Ιουλίου 2012: 1416 ευρώ

Διαφορά μηνιαίου μισθού σε ενάμιση χρόνο: 165 ευρώ λιγότερα

Και σε ετήσια βάση: 1983 ευρώ λιγότερο μισθό

Την ίδια ώρα από τη λογίστρια που με βοήθησε να υποβάλω φορολογική δήλωση (πρώτη φορά αναγκάστηκα να πληρώσω λογιστή, αδύνατον πλέον να το κάνει μόνος του ένας απλός πολίτης) πληροφορήθηκα ότι με βάση τα στοιχεία της δήλωσής μου- και που δεν περιλαμβάνει κανένα νέο περιουσιακό στοιχείο ενώ το μόνο μου έσοδο είναι οι μισθοί μου - θα κληθώ να πληρώσω γύρω στα 700 ευρώ φόρο.

Πέρυσι, κ. υπουργέ, με μεγαλύτερο μισθό και με τα ίδια ακριβώς περιουσιακά στοιχεία, ένα διαμέρισμα, ένα αυτοκίνητο παλιό, και δυο αγροτεμάχια, μου έγινε επιστροφή φόρου. Γύρω στα 600 ευρώ.

Συνολικά λοιπόν, κ. υπουργέ, έχω διαφορά 1.300 ευρώ σε ένα χρόνο. 1.300 ευρώ περισσότερα προς την εφορία ενώ μου έχουν γίνει και περισσότερες κρατήσεις από τις μηνιαίες αποδοχές μου:

Κρατήσεις για εφορία από τη μισθοδοσία:

Ιανουάριος του 2011: 148,39 ευρώ

Ιούλιος του 2012: 189,28 ευρώ

διαφορά το μήνα: 40, 89 ευρώ

Παράλληλα για το επίδομα αλληλεγγύης τώρα πληρώνω άλλα 40,88 ευρώ το μήνα!

Σύνολο δηλαδή μεγαλύτερης φορολογίας μέσα σε ενάμιση χρόνο: 81,77 ευρώ το μήνα

και σε ετήσια βάση: 981,24 ευρώ περισσότερο φόρο...

Προσθέστε σ' αυτά και το χαράτσι για το σπίτι. Μια ακόμη επιβάρυνση που ουσιαστικά μας παίρνει πίσω μέρος του μισθού μας...

Βάλτε τις ανατιμήσεις των προϊόντων, ειδικά της βενζίνης και του πετρελαίου θέρμανσης.

Αλλά και τις αλλαγές στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που πλέον μας αναγκάζει να βάζουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη κάθε φορά που θα αρρωστήσουμε.

Και βεβαίως θα πρέπει να συνοπολογίσουμε τις νέες περικοπές στο εφάπαξ! Οι εφημερίδες κάνουν λόγο για μείωση της τάξης των 10.000 ευρώ τουλάχιστον για τον καθένα μας.

http://ipaideia.gr/

Εως 10.820 ευρώ (ανάλογα με την κατηγορία εκπαίδευσης και τα έτη υπηρεσίας) θα χάσουν εκπαιδευτικοί και οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι με τη νέα περικοπή ύψους 22,63% που θα γίνει στο εφάπαξ που καταβάλλει το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ). Τη νέα μείωση (στο ήδη μειωμένο κατά 20%) των εφάπαξ του Δημοσίου ανακοίνωσε στους εκπροσώπους της ΑΔΕΔΥ ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, κατά τη χτεσινή τους συνάντηση.

Επανέρχομαι όμως τους συγκεκριμένους αριθμούς που αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς με τα δικά μου χρόνια υπηρεσίας (περίπου 27) είτε έχουν σπίτι και πληρώνουν χαράτσι είτε έχουν δάνειο και πληρώνουν και άλλα... Ας μείνουμε μόνο στα καθαρά ποσά της μισθοδοσίας και της εφορίας.

Έχουμε λοιπόν 2.000 ευρώ περίπου λιγότερο μισθό το χρόνο.

Και 2.200 ευρώ περισσότερο φόρο.

Σύνολο ετήσιας μείωσης εισοδήματος; 4.200 ευρώ!

Κι ας μη συζητήσουμε τι ήδη μας είχαν κόψει και κατά το προηγούμενο διάστημα... γιατί θα χάσουμε τελείως το μπούσουλα. Τόσο στους μισθούς όσο και στο εφάπαξ...

Και τώρα ας κάνουμε έναν πολλαπλασιασμό. 4.000 ευρώ επί 150.000 εκπαιδευτικοί. Ναι, ξέρω, δεν έχασαν όλοι τόσα χρήματα, κάποιοι έχασαν λιγότερα και κάποιοι όμως πολύ περισσότερα. Ποιο είναι το γινόμενο;

600 εκατομμύρια ευρώ!!!!!!

Κι εσείς μας λέτε για 50 εκατομμύρια που θα κόψετε από τον προϋπολογισμό του υπουργείου και όχι από μας ή τα σχολεία... Μα ήδη έχουμε επιβαρυνθεί, κ. υπουργέ, με 600 εκατομμύρια ευρώ! Σε ετήσια βάση.


Όμως οι ειδήσεις λένε και άλλα. Λένε πως για να αποφύγετε διορισμούς και άλλα έξοδα, προσανατολίζεσθε να αυξήσετε τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας μας:

http://greekteachers.gr

Στην εφαρμογή σχεδίου περιορισμού προσλήψεων μονίμων και αναπληρωτών που βρίσκεται εδώ και έναν χρόνο στα συρτάρια προσανατολίζεται η κυβέρνηση με στόχο την εξοικονόμηση κονδυλίων. Πρόταση για διδακτικό ωράριο στις 22 ώρες στη δευτεροβάθμια και 25 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Περισσότερες ώρες εργασίας προβλέπονται για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων
Στην αναμόρφωση του ωραρίου, δηλαδή την αύξηση των ωρών διδασκαλίας των περίπου 150.000 εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσανατολίζεται η κυβέρνηση με στόχο την εξοικονόμηση κονδυλίων.

Πόσα ακόμη εκατομμύρια θα ωφεληθεί η οικονομία της χώρας από τη δική μας δωρεάν εργασία επί τόσες ώρες; Δύσκολο να το υπολογίσουμε. Το σίγουρο όμως είναι πως κανείς δε δικαιούται να λέει πως δε θα περικοπούν οι μισθοί μας όταν συμβαίνουν όλα αυτά. Κι αν επιμένει να το κάνει, δε γίνεται πιστευτός.

Η αλήθεια που εμείς βιώνουμε στο πετσί μας, κ. υπουργέ, είναι πως χωρίς στο ελάχιστο να φταίμε για την οικονομική κατάρρευση της χώρας, αφού πάντα ήμασταν οι πλέον χαμηλόμισθοι δημόσιοι υπάλληλοι, καλούμαστε να πληρώσουμε βαρύτατο τίμημα για λάθη άλλων. Και να προσφέρουμε από το μισθό μας που ήταν ήδη μισθός πείνας για να μπαλωθούν οι τρύπες της οικονομίας. Κι επιπλέον να δουλέψουμε και "κόκκινα μεροκάματα", ώρες απλήρωτες... Στην περίπτωσή μου αντιστοιχούν σε 2 μεροκάματα το μήνα ή 4 ώρες την εβδομάδα επί 4 εβδομάδες = 16 ώρες. Με δεδομένο πως το ωράριό μας είναι 6 ώρες ημερησίως, οι 16 διδακτικές μας κάνουν ακριβώς δύο μεροκάματα! (υπόψη ότι το εργασιακό ωράριο μετράται με 60 λεπτά την ώρα, ενώ η διδακτική ώρα είναι 45 λεπτά).

Αυτή είναι η αμείλικτη αλήθεια των αριθμών.

4.200 ευρώ λιγότερα το χρόνο

2 μεροκάματα τζάμπα κάθε μήνα...


Θυμάμαι, κ. υπουργέ, την απεργία των δασκάλων το 2006. Τότε που ξεσηκωθήκαμε για την τεράστια αδικία σε βάρος μας και το επίδομα που είχε δοθεί σε όλους τους άλλους υπαλλήλους του δημοσίου εκτός των εκπαιδευτικών και λίγων ακόμη... (νοσοκομειακών και δημοτικών υπαλλήλων)

Θυμάστε πώς έκλεισε αυτή η απεργία; Τι είπε τότε στη ΔΟΕ ο κ. Κώστας Καραμανλής; Πως δεν έχει η πατρίδα αλλά στο μέλλον θα αποκαταστήσει την αδικία!!!

http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=1406535

Τα δικαστήρια έκριναν παράνομη αυτή την επιλογή των πολιτικών σε βάρος μας. Τα 176 ευρώ που έδωσαν σε όλους τους άλλους και δεν περίσσεψαν για μας. Μιλάμε για χιλιάδες ευρώ μείον για τον κάθε εκπαιδευτικό...

Φυσικά κανένας πολιτικός δε θυμήθηκε αυτή την αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών όταν ήρθε το μνημόνιο. Και στις περικοπές πληρώσαμε κι εμείς όσα και όλοι οι άλλοι. Εκεί που μας χρωστάγανε, κατά που λέει ο λαός, μας πήρανε και το βόδι!

Τώρα, εσείς, σχεδιάζετε μια ακόμη αδικία. Να μας φορτώσετε με επιπλέον και απλήρωτες ώρες εργασίας!

Γιατί δε βγαίνουν τα κουκιά και πρέπει κάτι να κάνετε για να ανταποκριθείτε στις πιέσεις. Είναι κι εκείνα τα στοιχεία του ΟΟΣΑ, που κάνουν λόγο για δέκα μαθητές ανά δάσκαλο!!!

http://greekteachers.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=633&catid=1&Itemid=7

Στη μελέτη του ΟΟΣΑ για την κατάσταση της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα τονίζεται μεταξύ άλλων πως «οι καθηγητές δουλεύουν λιγότερο συγκριτικά με τον μέσο όρο της Ευρώπης» και ότι «το κόστος ανά μαθητή στην Ελλάδα είναι υψηλό. Και αυτό εξαιτίας κυρίως της αναλογίας μαθητών - εκπαιδευτικών, αφού ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 14,4, όταν στην Ελλάδα (στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) είναι 10,1 μαθητές ανά δάσκαλο».

Ειλικρινά δεν έχω δει ποτέ συνάδελφό μου να εργάζεται με δέκα μαθητές!

Έχω όμως υπόψη πως εκατοντάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται εκτός αίθουσας διδασκαλίας. Με αποσπάσεις, σε θέσεις γραφείου κλπ Τους μετράει κι αυτούς ο ΟΟΣΑ; Κι έτσι έχουμε το μπούμερανγκ σε βάρος εκείνων που και πάλι δε φταίνε τίποτε; Γιατί το δικό μας ωράριο θα αυξηθεί, όχι εκείνων που βρίσκονται με απόσπαση στο υπουργείο ή όπου αλλού...

Γιατί πρέπει, κ. υπουργέ, να πληρώνουμε πάντα οι αθώοι; Και να γλιτώνουν οι φταίχτες ή και οι "φταίχτες";

Πρόσφατα, κ. υπουργέ, σε κουβεντούλα που είχα με τον πατέρα μου, παλιός εκπαιδευτικός κι αυτός, ομολογώ ότι αυθόρμητα του δήλωσα πως μου κακοφαίνεται που καθόμαστε τόσους μήνες κάθε καλοκαίρι. Και τόσες μέρες Χριστούγεννα και Πάσχα. Όταν η πατρίδα έχει τέτοια χάλια και κινδυνεύει. Ναι, κ. Αρβανιτόπουλε. Δεν είμαστε ούτε αδιάφοροι οι εκπαιδευτικοί ούτε και τεμπέληδες. Προσωπικά ευχαρίστως θα πρόσφερα πολύ περισσότερα τζάμπα μεροκάματα από αυτά που σχεδιάζετε εσείς τώρα να μας επιβάλετε, αν ήταν για το καλό της πατρίδας. Ένα όμως με ενοχλεί. Η αδικία. Να προσφέρουμε, κ. υπουργέ, αλλά όλοι. Να σταματήσουν πλέον τα διάφορα λαμόγια και οι κηφήνες να ζουν σε βάρος των άλλων.

Κάντε σας παρακαλώ, κ. υπουργέ, έναν έλεγχο για τη χρονιά που πέρασε. Εργάστηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί το διδακτικό ωράριο που προβλέπει ο νόμος; Δε λέω για τους αποσπασμένους, αλλά για τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε σχολεία. Δεν μπορώ εγώ να σας αναφέρω ονόματα. Δε μου το επιτρέπει το ήθος μου. Κι άλλο τόσο δε μου επιτρέπει να αποσιωπώ το φαινόμενο. Εσείς όμως ως υπουργός μπορείτε να τα εντοπίσετε. Και τουλάχιστον να βάλετε φρένο στις προκλητικές συμπεριφορές κάποιων.

Δε με ενοχλεί, κ. υπουργέ, που από την ερχόμενη χρονιά θα εργαστώ περισσότερες ώρες στην τάξη. Μου αρέσει η δουλειά μου. Και δεν την κάνω μόνο για το μισθό... Με πειράζει όμως να βλέπω ανθρώπους που βρίσκουν τον τρόπο να μην εργάζονται τις δικές τους ώρες. Τώρα αυτό ακριβώς καλούμαστε να πληρώσουμε οι άλλοι. Αυτοί; Θα μείνουν πάλι να κάαααααθονται;

Λέω πως είναι πολύ εύκολο, κ. υπουργέ. Μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει, να καταθέτει ενυπόγραφα κάθε εκπαιδευτικός πόσες ακριβώς διδακτικές ώρες εργάστηκε. Ηλεκτρονικά. Και με ένα πάτημα του κουμπιού κι εσείς να ελέγχετε την κατάσταση.

Κι ακόμη να αναφέρει και πόσους μαθητές απασχόλησε και δίδαξε αυτές τις ώρες. Να φαίνεται δηλαδή τι συμβαίνει όταν απουσιάζει εκπαιδευτικός και εργαζόμαστε όχι με δέκα μαθητές που λέει ο ΟΟΣΑ αλλά με πολύ περισσότερους από αυτούς που λέει ο νόμος. Αλλά και πόσες δωρεάν ώρες εργαζόμαστε ήδη σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ανάλογα στοιχεία για ολόκληρη τη σχολική μονάδα να υποβάλει και ο διευθυντής. Και να γίνεται σύγκριση στοιχείων. Να μην μπορεί κανείς να δώσει ψεύτικα στοιχεία.

Να δηλώνουμε επίσης πόσες έξτρα ώρες εργαστήκαμε για το σχολείο. Πόσες φορές κουβαλήσαμε για παράδειγμα βιβλία του σχολείου με το προσωπικό μας σαραβαλάκι. Πόσες τρέξαμε για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που κάνουμε, για προετοιμασία εορτών, για επιμόρφωση, για συνεργασία με γονείς ή άλλους φορείς της εκπαίδευσης, για έξτρα εργασίες του σχολείου κλπ. Για να μην μπαίνουμε όλοι στο ίδιο σακί και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά. Ένα νοικοκύρεμα δηλαδή που η ηλεκτρονική μας εποχή επιτρέπει να γίνει εύκολα και γρήγορα.

Αν το κάνετε, κ. υπουργέ, θα ανακαλύψετε πράγματα και θαύματα. Και πολλά κακώς κείμενα. Που δε βαραίνουν όλους τους εκπαιδευτικούς συλλήβδην αλλά μια μερίδα που δυστυχώς ντροπιάζουν και σπιλώνουν όλους μας.

Και θα ήθελα, κ. υπουργέ, την επόμενη φορά που ο ΟΟΣΑ θα κάνει έκθεση, να ζητήσετε να υπολογίσουν κεφάλια μαθητών ανά εκπαιδευτικό με αληθινούς αριθμούς. Να ξεχωρίσουν όσους δεν μπαίνουν καθόλου σε τάξη. Για να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει... και ποια είναι η αληθινή κατάσταση στις αίθουσες των σχολείων μας. Ή και τις "αίθουσες"... γιατί λίγες είναι οι πραγματικές αίθουσες και πολλά τα μπουντρούμια που κατ' ευφημισμό αποκαλούμε αίθουσες διδασκαλίας.

Η "πλάκα" μάλιστα, κ. υπουργέ, είναι πως αυτοί που δεν πατάνε στις αίθουσες να διδάξουν, κάθονται αναπαυτικά σε γραφεία, ενίοτε και πολυτελείας, με κλιματισμό και όλα τα κομφόρ. Και οι άλλοι υποφέρουμε καθημερινά σε χώρους στενούς, δίχως επαρκή φωτισμό, τουρτουρίζοντας το χειμώνα και ιδροκοπώντας τους ζεστούς μήνες.

Υπάρχουν, δυστυχώς, κ. υπουργέ, πατρίκιοι και πληβείοι στην εκπαίδευση. Καλοπερασάκηδες και είλωτες.

Να σας μαρτυρήσω ακόμη μία "πλάκα"; Αυτοί οι καλοπερασάκηδες είναι απορίας άξιον αλλά καταφέρνουν συνήθως και να αναρριχηθούν σε πόστα και καρέκλες. Μια ζωή στα μετόπισθεν και κάποια μέρα αναλαμβάνουν και τα ηνία και το παίζουν και στρατηγοί. Ειδήμονες που διατάζουν για καταστάσεις που δε γνωρίζουν και δε βίωσαν.

Έχουν, λένε, χαρτιά. Μα σίγουρα ξέρετε πόσα τραγελαφικά συνέβησαν στις τελευταίες κρίσεις στελεχών. Πόσοι κατέθεσαν πλαστά στοιχεία και μαϊμού πτυχία. Αφήστε τον τραγικό τρόπο που έγινε η μοριοδότηση των αντικειμενικών προσόντων. Κάποιες επιμορφώσεις ή χαρτιά πριμοδοτήθηκαν, άλλα ακυρώθηκαν τελείως. Και θα σας αναφέρω το εξής χαρακτηριστικό: Δόθηκαν δύο μόρια για όσους είχαν 48 ώρες επιμόρφωση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (α΄ επίπεδο επιμόρφωσης) και κανένα μόριο για όσους είχαν ετήσια επιμόρφωση με υποτροφία του ΙΚΥ στο παιδαγωγικό ινστιτούτο Κύπρου.

Είναι πολλά τα άδικα στο χώρο της εκπαίδευσης, κ. Αρβανιτόπουλε. Και δεν τελειώνουν εδώ. Μακάρι εσείς, ως νέος υπουργός παιδείας, να θελήσετε έστω κάποια να τα διορθώσετε. Ανεξάρτητα αν προσωπικά δεν υποστηρίζω τον πολιτικό φορέα που εσείς ανήκετε. Η παιδεία όμως είναι κοινό και πρώτιστο αγαθό και δεν επιτρέπονται κομματικές λογικές. Όπως δυστυχώς συμβαίνει... Αυτός ο κομματισμός θα μπορέσει κάποτε να εξαλειφθεί; Θα μπορέσουμε κάποτε να δούμε την αναγνώριση των αρίστων ανεξάρτητα από το κομματικό τους ταμπελάκι;

Δεν είμαι αιθεροβάμων. Και δεν ελπίζω. Ξέρω σε τι χώρα ζω. Και δεν της φταίνε τα οικονομικά της και μόνο. Μακάρι λοιπόν εσείς να πετύχετε στο έργο σας. Αλλά...

Ως τότε πάντως, ως τη στιγμή που πιθανόν να αλλάξετε την πεπατημένη των προκατόχων σας, η επιλογή σας να μας βάλετε να εργαστούμε επιπλέον και αμισθί ώρες, καταγράφεται ως άδικη συμπεριφορά σε βάρος μας και μάλιστα χειρότερη από τις προηγηθείσες περικοπές μισθού. Οι περικοπές πλήττουν όλους, η αύξηση διδακτικού ωραρίου πλήττει μόνο τους μάχιμους εκπαιδευτικούς. Τους πραγματικούς στυλοβάτες της παιδείας.

Και μπορεί να είναι καλοκαίρι και οι εκπαιδευτικοί αυτοί να βρίσκονται σε αναγκαστική ραστώνη. Όμως το θέμα του ωραρίου δεν μπορεί να περάσει στα ψιλά ούτε και να ξεχαστεί. Ένας λόγος παραπάνω που οι εχέφρονες συνειδητοποιούν πως με το μέτρο αυτό ο ανθός του κλάδου, οι νέοι συνάδελφοι, θα καταλήξουν στον καιάδα της ανεργίας. Νέα παιδιά που τη χρονιά που μας πέρασε εργάστηκαν κάτω από δυσμενείς συνθήκες, μακριά τα περισσότερα από τον τόπο κατοικίας τους και με μισθούς πολύ πιο κάτω από τα χίλια ευρώ. Τώρα θα μείνουν και άνεργα.

Εν κατακλείδι, κ. υπουργέ. Όσοι έχουμε νου και γνώση λέμε ΝΑΙ στο νοικοκύρεμα της παιδείας. Και ΟΧΙ σε οτιδήποτε θα διαιωνίσει το καθεστώς της αδικίας. Λέμε ΝΑΙ στην αύξηση της προσφοράς όλων ανεξαιρέτως και ΟΧΙ στα λαμόγια και στους κηφήνες.

Παράδειγμα. Όταν λέμε νοικοκύρεμα εννοούμε και ιεράρχηση αναγκών. Δεν μπορεί λοιπόν ένα σχολείο να μένει χωρίς μουσικό για μισό χρόνο. Και χωρίς καθηγητή γερμανικών άλλο τόσο. Και την ίδια ώρα να διδάσκονται μουσική και γερμανικά σε γειτονικά σχολεία οι μαθητές της ζώνης του ολοήμερου.

Δεν μπορεί επίσης να μένουν οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς φωνή. Να μην αξιοποιούνται οι ιδέες τους για το νοικοκύρεμα του σχολείου τους. Η υποβάθμιση του ρόλου του συλλόγων διδασκόντων, κ. υπουργέ, και η προώθηση της μονοπρόσωπης διοίκησης των σχολικών μονάδων δε συνάδει ούτε με το δημοκρατικό πολίτευμα της χώρας ούτε και με τα ιδεώδη της παιδείας μας. Και σίγουρα οι πολλοί παίρνουν πιο ορθές αποφάσεις από τον ένα, όσο ικανός και αν είναι αυτός.

Κάποτε, κ. υπουργέ, μου ζητούσαν προγραμματισμό έργου και απολογισμό. Τώρα, με 27 χρόνια στην καμπούρα μου, αισθάνομαι ότι η γνώμη μου περιττεύει. Πως με έστειλαν στην πρώτη γραμμή να πολεμάω αλλά κανείς δε νοιάζεται τι κάνω, τι βλέπω, τι αδυναμίες εντοπίζω εκεί και προβλήματα. Τι ίσως έχω να προτείνω. Ένα άβουλο εκτελεστικό όργανο νιώθω. Που ενίοτε κυριαρχεί τόσο η γραφειοκρατική αντίληψη του νόμου που δεν υπάρχουν καν περιθώρια εφαρμογής όσων η πολιτεία έχει μορφώσει και επιμορφώσει τον καθένα μας.

Υπό την άποψη αυτή οι τέσσερις ώρες την εβδομάδα που θα με βάλετε να δουλέψω παραπάνω από Σεπτέμβρη θα είναι απλά μια αγγαρεία. Κι όχι αυτό που λαχταράει η καρδιά μου να προσφέρει στην παιδεία και στην πατρίδα.

Είναι στο χέρι σας τι τελικά θα προτιμήσετε. Να μας ζέψετε στο ζυγό ή να τρυγήσετε το νέκταρ του καθενός μας.

Κι άλλο τόσο είναι και δικό μας καθήκον να σταματήσουμε να τρέφουμε και να συντηρούμε τους κάθε λογής κηφήνες... Με όποιο δικαίωμα μας δίνει ο νόμος. Θα είναι ένδειξη αξιοπρέπειας και βαθιάς αγάπης στην πατρίδα. Και όχι ο ξεσηκωμός κάποιων που ξεβολεύτηκαν από το ραχάτι τους. Αν βέβαια επιμείνετε στην αύξηση ωραρίου υπό τις παρούσες συνθήκες και μάλιστα με το επιχείρημα πως δε θα μας κάνετε περικοπή μισθού. Εκτός και θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είμαστε και ευχαριστημένοι με την επιλογή αυτή... Λένε, κ. υπουργέ, για μας πως ουδείς μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι διδάσκαλοι μα δεν είμαστε πια και τόσο βλάκες...

Μετά της δέουσας τιμής

η δασκάλα

Μαρία Λαμπρίδου
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σας ευχαριστώ κύριε Αρβανιτόπουλε που δε θα μας κόψετε το μισθό. Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι. Και η παραβίαση του ωραρίου μας απαράδεκτη!   Empty Απ: Σας ευχαριστώ κύριε Αρβανιτόπουλε που δε θα μας κόψετε το μισθό. Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι. Και η παραβίαση του ωραρίου μας απαράδεκτη!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Δευ Ιουλ 23, 2012 3:26 pm

"Αναφερόμενος στο θέμα της αύξησης των διδακτικών ωρών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο κ. Αρβανιτόπουλος σημείωσε ότι «δεν θα γίνει από το Σεπτέμβρη», και όπως πρόσθεσε, «είναι κάτι που μελετάμε και δεν αφορά την ερχόμενη χρονιά».

Πηγή είδησης http://ipaideia.grl


Τώρα μάλιστα. Ηρεμήσαμε... Δε θα γίνει από το Σεπτέμβρη που έτσι κι αλλιώς χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα και ψαχνόμαστε όλοι πόσοι δάσκαλοι λείπουν και τρέχουμε για βιβλία και πρόγραμμα δεν υπάρχει... Θα γίνει από Οκτώβρη λοιπόν;;; Α, όχι, ούτε καν για την επόμενη χρονιά! Και τότε γιατί το άφησαν να διαρρεύσει; Η γνωστή μέθοδος; Να καταμετρήσουν αντιδράσεις;

Προσωπικά πάντως θα επιμείνω να μπουν όλα τα λαμόγια επιτέλους στην τάξη και να διδάξουν όλοι ανεξαιρέτως το διδακτικό ωράριο που τους αναλογεί! Κι όχι κάποιοι να κάνουμε και απλήρωτες υπερωρίες όταν λείπει εκπαιδευτικός και άλλοι ούτε μία διδακτική ώρα!!!
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης