ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διαδικτυακά παιγνίδια με τη δεκάδα
ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ :: ΣΧΟΛΕΙΟ :: ΜΑΘΗΜΑΤΑ :: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Σελίδα 1 από 1
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Διαδικτυακά παιγνίδια με τη δεκάδα
Ένα εκπληκτικό και εύκολο διαδικτυακό παιγνίδι μαθηματικών θα συναντήσετε στον ακόλουθο σύνδεσμο:
http://illuminations.nctm.org/ActivityDetail.aspx?ID=75
Συγκεκριμένα πρόκειται για ασκήσεις σχηματισμού της δεκάδας και περιλαμβάνει τις ακόλουθες δραστηριότητες:
Υπάρχει και μια τέταρτη δραστηριότητα, το Add, κατάλληλη για την περίοδο που θα διδάξουμε την υπέρβαση της δεκάδας.
Με βάση αυτό το παιχνίδι μπορούμε επίσης να κατασκευάσουμε ανάλογο πίνακα με δέκα κουτάκια σε χαρτόνι και να παίξουμε πραγματικά στην τάξη το παιχνίδι έχοντας και κατάλληλα πούλια δύο διαφορετικών χρωμάτων ή ό,τι άλλο υλικό θεωρούμε κατάλληλο. Πχ με αμύγδαλα και καρύδια, με κυβάκια, κλπ.
ΥΓ Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τη φίλη Στέλλα Κ., δασκάλα της Πρώτης τάξης στα Σύβοτα, που μόλις χτες μου έδειξε αυτό το παιδαγωγικό υλικό που έχει και χρησιμοποιεί στην τάξη της και ταυτόχρονα με ενημέρωσε πού μπορώ να βρω και το διαδικτυακό παιχνίδι!
http://illuminations.nctm.org/ActivityDetail.aspx?ID=75
Συγκεκριμένα πρόκειται για ασκήσεις σχηματισμού της δεκάδας και περιλαμβάνει τις ακόλουθες δραστηριότητες:
Υπάρχει και μια τέταρτη δραστηριότητα, το Add, κατάλληλη για την περίοδο που θα διδάξουμε την υπέρβαση της δεκάδας.
Με βάση αυτό το παιχνίδι μπορούμε επίσης να κατασκευάσουμε ανάλογο πίνακα με δέκα κουτάκια σε χαρτόνι και να παίξουμε πραγματικά στην τάξη το παιχνίδι έχοντας και κατάλληλα πούλια δύο διαφορετικών χρωμάτων ή ό,τι άλλο υλικό θεωρούμε κατάλληλο. Πχ με αμύγδαλα και καρύδια, με κυβάκια, κλπ.
ΥΓ Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τη φίλη Στέλλα Κ., δασκάλα της Πρώτης τάξης στα Σύβοτα, που μόλις χτες μου έδειξε αυτό το παιδαγωγικό υλικό που έχει και χρησιμοποιεί στην τάξη της και ταυτόχρονα με ενημέρωσε πού μπορώ να βρω και το διαδικτυακό παιχνίδι!
ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ :: ΣΧΟΛΕΙΟ :: ΜΑΘΗΜΑΤΑ :: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|