ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!

Πήγαινε κάτω

ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!  Empty ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τρι Απρ 09, 2013 1:05 am

Αύξηση ωραρίου από… χθες απαιτεί η τρόικα

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

«ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Αύξηση ωραρίου από… χθες απαιτεί η τρόικα

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εικονικές δοκιμές με Βασικό σενάριο την αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά 2 ώρες την εβδομάδα.

Την αξίωση να κλειδώσει αμέσως εντός του Απριλίου, σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με στόχο να διασφαλιστεί η έναρξη της εφαρμογής του μέτρου από την επόμενη σχολική χρονιά, προβάλλει επιτακτικά η τρόικα αποβλέποντας στη δημιουργία πλεονάσματος προσωπικού που θα δικαιολογεί επέμβαση λιποαναρρόφησης στον πολυπληθέστερο κλάδο του Δημοσίου. [...]

Στην εξοικονόμηση προσωπικού και λειτουργικών δαπανών αποβλέπει επίσης ο δεύτερος γύρος συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας. Έγγραφο που εστάλη από την αρμόδια διεύθυνση Διοικητικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης αμφισβητεί τα στοιχεία που στέλνουν τα σχολεία παρατηρώντας ότι σε πολλές περιπτώσεις ο αριθμός των οργανικών θέσεων είναι αυξημένος και δυσανάλογος με το μαθητικό δυναμικό των συγκεκριμένων μονάδων. Οι περιφερειακοί διευθυντές κλήθηκαν να επανελέγξουν την οργανικότητα των σχολείων της περιφέρειας τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επανέλεγχος των διευθυντών έχει κόψει αρκετές θέσεις.

Μόνο από τπ Γ’ Αθήνας κόπηκαν 300 θέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Την ανάκληση της εγκυκλίου που οδηγεί σε βίαιη συρρίκνωση των οργανικών θέσεων ζήτησε η Διδασκαλική Ομοσπονδία.

ΓΙΟΥΛΗ ΜΑΝΟΛΗ

Link : http://xenesglosses.eu/2013/04/auxisi-orariou-apo-xthes-apaitei-i-tro/#ixzz2Pu8QGXOZ

Αυτό είναι το καινούργιο φρούτο. Το ωράριο.

Καθόλου άσχετο και με τις εξορμήσεις των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης ανά την Ελλάδα και με τις διαδόσεις που έξυπνα αναπαράγονται και τρομοκρατούν τον κοσμάκη. Ανάστατοι οι συνάδελφοι στα σχολεία, σε αναβρασμό τα εκπαιδευτικά γκρουπ στο face book. Κι ο καθένας να λέει το μακρύ του και το κοντό του.

Έχουμε και τη ΔΟΕ. Που παριστάνει τον ειδήμονα αναμεταδίδοντας τι λέει ο νόμος και τι γνωμοδοτεί ο Δραγασάκης.

Κι αν αύριο αλλάξει ο νόμος σε βάρος μας; Η ΔΟΕ θα συνεχίσει το ρόλο της; Κατά το πρότυπο του ντελάλη του βασιλιά θα συνεχίσει το "ακούσατε, ακούσατε" για το νέο φιρμάνι;

Το πράγμα όμως είναι τελείως απλό και καθαρό. Η πραγματική εντολή είναι: απολύσεις!

Και με κάποιον τρόπο θα πρέπει αυτές να δικαιολογηθούν.

Ο ένας δρόμος είναι η επερχόμενη αξιολόγηση και παράλληλα η ήδη ισχύουσα, αυτή που κάνουν πράξη και τα κλιμάκια εφόδου των ελεγκτών δημόσιας διοίκησης.

Ο άλλος δρόμος είναι η συρρίκνωση των οργανικών θέσεων που παίζει σαν είδηση τις τελευταίες μέρες.

Ένας ακόμη η αύξηση των μαθητών ανά εκπαιδευτικό.

Και βεβαίως και η αύξηση του ωραρίου. Που δεν είναι ξεκομμένο θέμα ούτε και νομικίστικο όπως θέλει η ΔΟΕ να το περάσει στον κοσμάκη και να τον αφήσει στη ραστώνη του.

Η ουσία δηλαδή είναι στον τίτλο που χρησιμοποιεί το άρθρο του Ελεύθερου Τύπου. Στις απαιτήσεις της τρόικας. Και μάλιστα με τον εκβιασμό του από χτες!!!

Οι ίδιες απαιτήσεις που για τρία χρόνια τώρα κατεδαφίζουν τα δικά μας δικαιώματα και παράλληλα αποδομούν το κοινωνικό κράτος σε όλη του την έκταση και όλες του τις δομές. Διότι δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι όλα αυτά δε γίνονται για να χτυπηθούν οι εκπαιδευτικοί, στόχος είναι και η ίδια η παιδεία του λαού μας.

Ο καθένας από μας τουλάχιστον, τους εκπαιδευτικούς, θα πρέπει να είναι σε θέση να το αντιλαμβάνεται αυτό. Πως τα όποια δικαιώματα είχε μέχρι σήμερα ήταν σε απόλυτη συνάρτηση με την επιδιωκόμενη ποιότητα της εκπαίδευσης. Επιδίωξη που είχε διαμορφωθεί κύρια από τις απαιτήσεις της κοινωνίας για τα παιδιά της και όχι από τις απαιτήσεις της τρόικας όπως γίνεται σήμερα.

Η λύση λοιπόν δεν μπορεί να είναι άλλη από τη συνεργασία των συνδικαλιστικών μας οργάνων με το φυσικό μας συνεργάτη και σύμμαχο, την κοινωνία.

Τι κάνουν όμως τα συνδικάτα μας σ' αυτή την κατεύθυνση; Το απολύτως τίποτα!

Αφήνουν τα ΜΜΕ να σπεκουλάρουν σε βάρος μας ανενόχλητα και το πιο απαίσιο είναι ότι παίρνουν μέρος ακόμη και οι κορυφαίοι συνδικαλιστές στη σπέκουλα. Τρανταχτό παράδειγμα η περίπτωση της περασμένης εβδομάδας με το βίντεο της Χρυσής Αυγής που επέλεξε ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΕ να αναρτήσει σε χώρο του διαδικτύου που παριστάνει επίσημο χώρο της Ομοσπονδίας! Βίντεο που με μισές αλήθειες προπαγάνδιζε ότι και η ίδια η Παπαρήγα στέλνει το παιδί της σε ιδιωτικό σχολείο και ιδιωτικό κολέγιο.

Ακόμη και οι καταγγελίες που έγιναν για το θέμα αυτό, δεν κατάφεραν να ξυπνήσουν την ΠΑΣΚ που προσπάθησε να βγει και από πάνω και με δικαιολογίες που πάλι στηρίζονταν σε μισές αλήθειες. Δεν μπόρεσε καν να καταλάβει η ΠΑΣΚ ότι ακόμη και η αποδοχή μοιράσματος τροφίμων από τη Χρυσή Αυγή πρέπει να μας βρίσκει αντίθετους. Πόσω μάλλον η διανομή βίντεο στο διαδίκτυο με περιεχόμενο σπέκουλας σε βάρος του μοναδικού πολιτικού αρχηγού που σταθερά και αδιαλείπτως στέκεται στο πλευρό των εκπαιδευτικών. Απόδειξη πως η Αλέκα Παπαρήγα ήταν και παραμένει η μόνη πολιτική αρχηγός που ανταποκρίθηκε μέχρι στιγμής στην πρόσκληση συνεργασίας της ΔΟΕ προς τους πολιτικούς αρχηγούς:

http://www.doe.gr/013/pk280213.pdf

Αθήνα 28/2/2013

Προς: 1. Τον Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ. κ. Μανώλη Κεφαλογιάννη
2. Τον Πρόεδρο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κ. Αλέξη Τσίπρα
3. Τον Πρόεδρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Ευάγγελο Βενιζέλο
4. Τον Πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων κ. Πάνο Καμμένο
5. Τον Πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς κ. Φώτη Κουβέλη
6. Τη Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. κ. Αλέκα Παπαρήγα

Κύριε Πρόεδρε, Κύριε Γεν. Γραμματέα, Κυρία Γεν. Γραμματέα

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να έχει άμεσα συνάντηση μαζί σας, προκειμένου να σας
γνωστοποιήσουμε τις θέσεις και τους προβληματισμούς της Ομοσπονδίας, αλλά και να
πληροφορηθούμε από εσάς, τις θέσεις του κόμματός σας, για τις νέες διατάξεις του
πειθαρχικού δικαίου των Δημοσίων Υπαλλήλων, που δημιουργούν κλίμα ανασφάλειας και
φόβου στους εκπαιδευτικούς καθώς και για το σχέδιο Π.Δ. του Υπουργείου Παιδείας για
την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που γυρίζει την εκπαίδευση στις «αλήστου» μνήμης
εποχές του «επιθεωρητισμού» και του «επιθεωρητή».

Ποιος ήταν ο μοναδικός πολιτικός αρχηγός που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση και μάλιστα αμέσως;

Η Αλέκα Παπαρήγα!

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=18&p2_articleid=9826

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. υλοποιώντας την απόφασή του για επικοινωνία - ενημέρωση με τα πολιτικά κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, τη Δευτέρα 4/3/2013, είχε συνάντηση με τη Γενική Γραμματέα του Κ.Κ.Ε. κ. Αλέκα Παπαρήγα στα γραφεία του κόμματος στον Περισσό.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έκανε αναφορά στις θέσεις του κλάδου για την αξιολόγηση και τις νέες διατάξεις του Πειθαρχικού δικαίου των Δημοσίων Υπαλλήλων που γυρίζουν την εκπαίδευση σε εποχές αυταρχισμού και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και ζήτησε τη στήριξη του Κ.Κ.Ε. στις θέσεις του κλάδου και την ανάδειξη των θεμάτων σε κοινοβουλευτικό επίπεδο αλλά και στην κοινωνία.

Η Γενική Γραμματέας του Κ.Κ.Ε. δήλωσε ότι ως κόμμα έχουν τοποθετηθεί, πολύ καιρό πριν, αρνητικά στο σύστημα αξιολόγησης το οποίο έχει ως στόχο τη μετατροπή των εκπαιδευτικών σε γρανάζια μεταφοράς των απόψεων της εξουσίας και δεν έχει καμία σχέση με τη βελτίωση της απόδοσης των εκπαιδευτικών. Δε στηρίζεται σε παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια και ανοίγει το δρόμο στις απολύσεις. Πρόσθεσε πως πρέπει να υπάρξει συμπόρευση και κοινός αγώνας ολόκληρης της κοινωνίας για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά το ζήτημα.

Αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι η ΔΟΕ δεν απευθύνθηκε με την πρόσκλησή της στη Χρυσή Αυγή. Πώς θα μπορούσε να το κάνει όταν νωπές μένουν οι μνήμες από όσα έγιναν σε βάρος της νηπιαγωγού στο Νυδρί αλλά και διάφορα άλλα περιστατικά. Όμως τρεις βδομάδες αργότερα ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας (και προσκείμενος στην ΠΑΣΚ) φρόντισε να βάλει τη Χρυσή Αυγή από το παράθυρο! Ο ίδιος ισχυρίστηκε εκ των υστέρων πως δεν το κατάλαβε ότι το βίντεο είναι της Χρυσής Αυγής. Δείτε και μόνοι σας την εικόνα από το γκρουπ της ΔΟΕ στο face book για να καταλάβετε πόσο αστείος είναι αυτός ο ισχυρισμός ότι τάχα δεν το είδε και δεν το ήξερε!!!

ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!  %25CE%25A0%25CE%2595%25CE%25A4%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%259A%25CE%2597%25CE%25A3%25202

Πάλι καλά που δε μας είπε ότι δεν ξέρει να διαβάζει λατινικούς χαρακτήρες! Το γεγονός όμως πως το βίντεο έπληττε την Αλέκα Παπαρήγα, πως να το αποκρύψει όταν έχει γράψει με το χεράκι του και σχετικό σχόλιο για δήθεν ασυνέπεια λόγων και έργων της Παπαρήγα;

Και πάλι εδώ η σχετική ανακοίνωση ΠΑΣΚ προσπάθησε με μισές αλήθειες να θολώσει τα νερά. Θέλησαν δηλαδή να καλυφθούν με τη δικαιολογία πως η Παπαρήγα τα είπε αυτά, τι σημασία έχει αν η Χρυσή Αυγή τα αναμεταδίδει; Μόνο που η Χρυσή Αυγή είχε φροντίσει να πετσοκόψει έξυπνα τις απαντήσεις της Παπαρήγα και άλλο να καταλαβαίνει όποιος βλέπει το βίντεο της Χρυσής Αυγής και άλλο όποιος έχει δει ολόκληρη τη συνέντευξη...

Στην ουσία δηλαδή η Παπαρήγα καταγγέλλει το υπάρχον σύστημα εκπαίδευσης ως μη ικανό να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες του λαού και των νέων της χώρας. Καταγγελία που συνάδει απόλυτα και με τις θέσεις που εκφράζει το κόμμα της για την παιδεία και με όσα η ίδια υποστήριξε στην πρόσφατη συνάντηση με τη ΔΟΕ.

Καλύτερη παιδεία ζητά και η Παπαρήγα και το ΚΚΕ και αυτό το αίτημα είναι απόλυτα συμβατό με τα δικά μας αιτήματα ως εκπαιδευτικών. Ποιος ο λόγος λοιπόν σε τέτοιες μέρες μάλιστα που βαλλόμαστε οι εκπαιδευτικοί πανταχόθεν για τη σπέκουλα σε βάρος της Παπαρήγα;

Και ποιος ο λόγος αντί να καταγγείλει ο Γενικός Γραμματέας της ΔΟΕ τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς που δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Ομοσπονδίας, να τα βάλει με τη μόνη πολιτική αρχηγό που ασμένως αποδέχτηκε την πρόσκληση;

Στο μεταξύ η ΔΟΕ είχε φροντίσει με άλλον τρόπο να κλείσει την πόρτα και στον Τσίπρα, τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ. Με ανακοίνωση που εξέδωσε σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ στις 14/3!

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=9856

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ


Αθήνα 14/3/2013


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Στην εφημερίδα «Αυγή» δημοσιεύτηκε, πρόσφατα, η παρακάτω πρόσκληση:

«Οι νέοι/νέες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ καλούν τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. σε εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: Ο υποταγμένος συνδικαλισμός και η αναγκαιότητα για ενότητα της αριστεράς στη δράση - Εμπρός για την αριστερή ΔΟΕ ... η εκδήλωση ... ανοίγει το ζήτημα της αναγκαιότητας για την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΟΕ ...». Αντίστοιχο κάλεσμα έχουν κάνει και οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ για την αναγκαιότητα μιας «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΟΛΜΕ».

Πρόκειται για επικίνδυνη προσπάθεια διάσπασης και διαίρεσης της ενότητας των εκπαιδευτικών, με κριτήριο το αν είναι μέλη ή οπαδοί κάποιου κόμματος! Και με αυτή την έννοια το Δ.Σ. της ΔΟΕ δηλώνει τα εξής:

Στ' αλήθεια, τι πάει να πει «αριστερή ΔΟΕ» και «αριστερή ΟΛΜΕ»; Τι περιεχόμενο έχει εδώ αυτός ο όρος; Υπάρχουν «αριστερά συνδικάτα»;

Στην «αριστερή ΔΟΕ» και στην «αριστερή ΟΛΜΕ» θα έχουν δικαίωμα να γράφονται μόνο όσοι νιώθουν «αριστεροί»; Κι οι άλλοι τι θα κάνουν; Θα μείνουν ασυνδικάλιστοι ή θα φτιάξουν «δεξιά ΔΟΕ» και «δεξιά ΟΛΜΕ»;
Δηλαδή, προϋπόθεση για να μπει κάποιος στο σωματείο θα είναι η πολιτική του τοποθέτηση; Αν έτσι είναι, τότε πρέπει να φτιάξουμε τόσα σωματεία όσα είναι τα κόμματα. Αυτό δεν είναι σεχταρισμός και διάσπαση;

Είναι φανερό ότι η πρόταση για μια «αριστερή ΔΟΕ» δεν έχει να κάνει με την ανάγκη να ενισχυθεί ο ταξικός προσανατολισμός των συνδικάτων. Είναι προσπάθεια να επιβληθεί για άλλη μια φορά καπέλο στο κίνημα. Η πρόταση αυτή μετατρέπει το κίνημα σε χειροκροτητή της μίας ή της άλλης κυβέρνησης! Γι' αυτό η πρόταση αυτή ανοίγει επικίνδυνα μονοπάτια.

Καλούμε τους συναδέλφους, όλους τους Συλλόγους, να καταδικάσουν αυτούς τους επικίνδυνους, διασπαστικούς σχεδιασμούς, που απειλούν το συνδικαλιστικό μας κίνημα. Να συμπειρωθούν στους Συλλόγους.

Το καθήκον των Συνδικάτων είναι το πώς θα εξασφαλίζουν τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων σ' αυτά, το πώς θα ενισχύουν τη δημοκρατική τους λειτουργία με τη συμμετοχή όλων των μελών τους στη λήψη και στην υλοποίηση των αποφάσεων. Το πώς θα ενισχύουν τον ταξικό προσανατολισμό τους, ώστε να είναι όπλα στα χέρια των εργαζομένων και να υπηρετούν τα συμφέροντά τους.

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Από τη Δ.Ο.Ε.

Με λίγα λόγια. Η ΔΟΕ σε τόσο δύσκολους για τους εκπαιδευτικούς καιρούς αντί να ανοίγει πόρτες συνεργασίας και μάλιστα με όσους υποστηρίζουν τα αιτήματά μας, βρίσκει και μηχανεύεται τρόπους να τις κλείνει κατάμουτρα!

Έτσι φτάσαμε τις πρώτες μέρες του Απρίλη να δεχόμαστε νέα καταιγιστική επίθεση σε βάρος μας. Με την αξιολόγηση να δρομολογείται, με τους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης να περιφέρονται έξω από τα σχολεία, με την αιφνιδιαστική πρόθεση του Υπουργείου για τρομακτική συρρίκνωση των οργανικών θέσεων και τώρα με τις απαιτήσεις της τρόικας για αύξηση του ωραρίου!

Φτάσαμε δηλαδή εδώ που φτάσαμε γιατί η τρόικα από τη μια κάνει τη δική της δουλειά και εμείς από την άλλη είμαστε συνδικαλιστικά τελείως γυμνοί!

Γύμνια που αποδεικνύεται και από τη γελοία στάση εργασίας που προκήρυξε η ΔΟΕ για την Τετάρτη, 10 του Απρίλη! Εδώ εμείς χανόμαστε κι αυτοί απαντάνε με στάση! Όταν ξέρουν πως για χίλιους λόγους οι στάσεις εργασίας είναι εντελώς απρόσφορος μέθοδος αγώνα στην εκπαίδευση.

Το άλλο γελοίο είναι στην ίδια την ανακοίνωση και τον τρόπο που περιγράφει το πότε θα γίνει η στάση:

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=9906

Αθήνα 8/4/2013

Προς Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. - Κοιν. Μ.Μ.Ε.

Ανακοίνωση - Κάλεσμα

Οι βάρβαρες πολιτικές λιτότητας δεν έχουν τέλος. Η εκπαίδευση υποχρηματοδοτείται, συγχωνεύεται, υποβαθμίζεται, απαξιώνεται από τις ενέργειες Κυβέρνησης και Τρόικας. Ο εκπαιδευτικός τρομοκρατείται, χειραγωγείται, απολύεται. Ο κατήφορος δεν έχει σταματημό.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εξαγγέλλει τρίωρη στάση εργασίας (τις τρεις τελευταίες ώρες της πρωινής βάρδιας και τις τρεις πρώτες της απογευματινής) την Τετάρτη 10 Απριλίου 2013, προκειμένου να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι να συμμετέχουν στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης όλης της χώρας καθώς και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, όπου κριθεί αναγκαίο από τα Πρωτοβάθμια σωματεία, για την απαράδεκτη εγκύκλιο του Υπουργείου που αφορά στη μείωση των οργανικών θέσεων.

Οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. μπορούν να κηρύξουν επίσης, επιπλέον τρίωρη στάση εφόσον κρίνουν ότι βοηθά οργανωτικά τη συμμετοχή στις κινητοποιήσεις.

Στην Αθήνα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 14:00 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής (Τσόχα 15-17).

Όχι στο «κούρεμα των σχολείων»

Οι μαθητές δεν είναι αριθμοί

Πότε δηλαδή ο καθένας από μας θα κάνει αυτή τη στάση; Πότε είναι οι τρεις τελευταίες ώρες του πρωινού ωραρίου; Καμία διευκρίνιση!

Μήπως δεν ξέρουν εκεί στη ΔΟΕ ότι ο κάθε εκπαιδευτικός έχει το δικό του διδακτικό ωράριο; Ή μήπως δεν ξέρουν ότι η περικοπή μισθού θα γίνει με βάση το εργασιακό; Η ανακοίνωση της ΔΟΕ για ποιο από τα δυο ωράρια μιλά; Για τις τρεις τελευταίες του διδακτικού ή του εργασιακού;

Δεν ξέρουν λοιπόν ότι αυτή η ασάφεια από μόνη της ναρκοθετεί τη συμμετοχή των συναδέλφων; Είναι σαν το άλλο ανέκδοτο ότι δεν ήξεραν πως το βίντεο είναι της Χρυσής Αυγής!!!

Ξέρουν, συνάδελφοι. Ξέρουν πολύ καλά. Μα το κάνουν επίτηδες!

Όπως επίτηδες διάλεξαν αντί για απεργία να κάνουν στάση! Χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματός μας που όντως δεν έχει να κάνει με αριθμούς αλλά με παιδιά. Πχ τα δικά μου παιδιά έρχονται από χωριά με λεωφορεία. Και τα λεωφορεία έχουν συγκεκριμένο δρομολόγιο που δεν αλλάζει αν εγώ κάνω στάση. Αν δηλαδή εγώ φύγω εκείνη τη μέρα από το σχολείο, τα πιτσιρίκια θα μείνουν να περιφέρονται στο σχολείο περιμένοντας το λεωφορείο! Τι χρωστάνε αυτά να πληρώσουν για τα λάθη όλων εμάς των μεγάλων;

Και ποιο αντίκτυπο έχει στην κοινωνία μια τέτοια μορφή αγώνα;

Είναι επίσης μια άδικη μορφή αγώνα και για τους ίδιους τους εργαζόμενους. Αφού καλούνται να χάσουν το ίδιο κομμάτι του μεροκάματου για διαφορετικό χρόνο λιγότερης εργασίας ο καθένας. Άλλοι δηλαδή που εκείνη τη μέρα έχουν διδακτικό ωράριο ως τις 14.00 θα εργαστούν όντως τρεις ώρες λιγότερες, και άλλοι που τυχαίνει να εργάζονται την Τετάρτη ως τις 11.30 για μισή ώρα στάση εργασίας θα χάσουν το μισό τους μεροκάματο.

Εξίσου γελοίο καταντά το ζήτημα και για τη μεσημεριανή βάρδια, δηλαδή τους συναδέλφους του Ολοήμερου. Το δικό τους ωράριο ξεκινά στις 10.15. Ποιες είναι λοιπόν οι τρεις πρώτες ώρες; Από τις 10.15 ως τις 13.15; Μα ξέρετε, κύριοι της ΔΟΕ, πολλές φορές οι συνάδελφοι του Ολοήμερου ξεκινούν διδακτικό ωράριο ακριβώς αυτή την ώρα, δηλαδή στις 13.15. Δηλαδή τους καλείτε και να εργαστούν ολόκληρο το διδακτικό τους ωράριο και να χάσουν το μισό μεροκάματο;

Το άλλο γελοίο είναι πως πετάνε το μπαλάκι στους συλλόγους. Όταν η απόφαση κοινοποιείται στις 8 Απρίλη και η κινητοποίηση είναι για τις 10. Ποιος τοπικός σύλλογος προλαβαίνει να κηρύξει τρίωρη στάση μέσα σ' αυτές τις προθεσμίες;

Κι αν την κηρύξουν, πότε θα προλάβουν να ενημερώσουν τα μέλη τους και να οργανώσουν κινητοποίηση;

Θα μου πεις το ζήτημα είναι επείγον. Και είναι πράγματι. Μα ακριβώς για το λόγο αυτό η ΔΟΕ έπρεπε να βγάλει απεργία και όχι στάση.

Κι ακόμη έπρεπε να καθορίσει η ίδια η ΔΟΕ τα συλλαλητήρια ανά την Ελλάδα σε όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις. Να μπει στον κόπο να έρθει σε επαφή με τους κατά τόπους συλλόγους και προέδρους και να ορίσει ώρα και τόπο για όλη την Ελλάδα. Να δώσει και χρήματα στους περιφερειακούς συλλόγους για να βάλουν πούλμαν. Αντί να τα δίνει για φιέστες σε συνεδριακά κέντρα...

Μα η ΔΟΕ δε θέλει. Ούτε κινητοποίηση πετυχημένη να κάνει ούτε να σταματήσει το δικό μας Γολγοθά. Εδώ ούτε καν για τη Θεσσαλονίκη δεν ανακοίνωσε πού θα γίνει το συλλαλητήριο. Και της Αθήνας το καλεί στην οδό Τσόχα! Όταν χιλιάδες θέσεις εργασίας κινδυνεύουν μόνο στο λεκανοπέδιο!

Άλλο τόσο απαράδεκτο είναι και το κείμενο της ανακοίνωσης στο σύνολό του. Αντιμετωπίζει το ζήτημα συντεχνιακά και επιδερμικά μόνο θίγει ότι πρωτίστως το ζήτημα αφορά τους ίδιους τους μαθητές. Και βεβαίως τους γονείς τους και την κοινωνία ολόκληρη. Αξίζει μάλιστα να συγκρίνετε την ανακοίνωση της ΔΟΕ με την ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για το ίδιο θέμα:

http://www.doe.gr/index.php?categoryid=73&p2_articleid=9908

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνεχίζεται η σχεδιασμένη και προγραμματισμένη μεθόδευση της σταδιακής αποδιοργάνωσης και τελικά της απαξίωσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Η πολιτική των μνημονίων δεν βάζει φραγμό ούτε και στις υψηλού κοινωνικού περιεχομένου υπηρεσίες, όπως είναι η παιδεία και η υγεία.

Με τη συνεχή μείωση της χρηματοδότησης περιορίζονται δραματικά βασικές δράσεις και παροχές της εκπαίδευσης προς τους μαθητές και τη μόρφωσή τους. Οι δρομολογημένες και εφαρμοζόμενες ενοποιήσεις, συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, μεγιστοποιούν επικίνδυνα την υποβάθμιση των παρεχόμενων μορφωτικών προγραμμάτων, με στόχο την απαξίωσή της στα μάτια των γονέων και της κοινωνίας, γενικότερα.

Συγχρόνως, αφού, οργανωμένα αφαιρείται ο δημοκρατικός ρόλος του σχολείου, επιχειρείται με πρωτοφανείς εκβιαστικούς τρόπους και βάρβαρες πολιτικές να προκληθεί πανικός, τρομοκρατία και χειραγώγηση, στους εκπαιδευτικούς για να διευκολύνουν το σχέδιο της νέας έμπνευσης που οδηγεί στη διαθεσιμότητα και τελικά στις απολύσεις.

Εντάσσονται, δε και αυτές οι απολύσεις στο γενικότερο πολιτικό πλαίσιο που έχουν συναποφασίσει Κυβέρνηση και Τρόικα για μείωση των Δημοσίων Υπαλλήλων μέχρι και 150.000-180.000 έως το 2015, τη διάλυση των δημοσίων υπηρεσιών και την κατάργηση των κοινωνικών αγαθών.

Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. παρακολουθώντας όλες αυτές τις καταστροφικές πολιτικές για την παιδεία, που απαιτεί η Τρόικα και εφαρμόζει με απόλυτη ακρίβεια η τρικομματική Κυβέρνηση, στηρίζει τις αποφάσεις των εκπαιδευτικών οργανώσεων που προσπαθούν να αντισταθούν στον κατήφορο, την ισοπέδωση και την απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης που επιβάλλουν οι μνημονιακές πολιτικές εδώ και τρία χρόνια.

Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στέκεται αλληλέγγυα στην τρίωρη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η Διδασκαλική Ομοσπονδία, την Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013.

Καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς αλλά και κάθε έλληνα πολίτη να ενισχύσουν τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στις περιφέρειες εκπαίδευσης όλης της χώρας και όπου αλλού πραγματοποιηθούν ανάλογες κινητοποιήσεις, προκειμένου να ανακληθεί η απαράδεκτη εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, η οποία αφορά τη μείωση των οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Πρέπει ολόκληρη η ελληνική κοινωνία να αντιδράσει και να αντισταθεί.

Με ηχηρό και καθαρό ΟΧΙ στην κατάργηση και την ενοποίηση σχολείων.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.


Η ΑΔΕΔΥ καλεί και τον κάθε Έλληνα πολίτη! Η ΔΟΕ ούτε αυτό δεν έκανε!!!

Μια επικίνδυνη τακτική συντεχνίας που τέτοιες ώρες όχι μόνο αποδυναμώνει τον αγώνα μας αλλά και τον ναρκοθετεί.

Με τέτοια ΔΟΕ κανένα μας πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί. Αντίθετα η ζωή μας κάθε μέρα θα γίνεται ακόμη μεγαλύτερη κόλαση!

Συνάδελφοι, ας πάρουμε επιτέλους τη ζωή μας στα χέρια μας. Ας πάρουμε τα συνδικάτα στα χέρια μας.

Μόνο έτσι μπορούμε να ελπίζουμε.

Όσο αφήνουμε την ομοσπονδία να τη λυμαίνονται οι φιλοκυβερνητικές κομματικές παρατάξεις, θα παραμένουμε έρμαια των αποφάσεων των αντίστοιχων κομμάτων σε βάρος μας! Οι συνδικαλιστές αυτών των παρατάξεων δεν είναι παρά τοποτηρητές των κομμάτων τους στο συνδικάτο. Κι ας καμώνονται τους κομματικά ανεξάρτητους. Το μαρτυρά η όλη στάση τους, το επιβεβαίωσε η υπόθεση με το βίντεο της Χρυσής Αυγής πριν από λίγες μέρες αλλά και η ανακοίνωση κατά του ΣΥΡΙΖΑ. Μόνο ανεξάρτητοι κομματικά δεν είναι! Είναι φερέφωνα εκείνων των κομμάτων που έχουν βάλει στόχο να διαλύσουν τη ζωή μας.

Το αποδεικνύει και όλος ο βίος και η πολιτεία τους. Τη μια μέρα συνδικαλιστές και την άλλη μεταπηδούν σε θέσεις στελεχών ή και κυβερνητικές ακόμη. Πόσο ακόμη θα τους ανέχεσαι;

Πόσο ακόμη θα αναθέτεις την επίλυση των προβλημάτων σου στους άλλους;

Εγώ δε σου προτείνω να πας με καμιά παράταξη. Σου λέω ευθέως ότι σήμερα οφείλεις να γίνεις ο ίδιος συνδικαλιστής. Εσύ ο ίδιος να παλέψεις για τη ζωή σου και τα προβλήματά σου. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Οι σωτήρες μας τελείωσαν. Και ο κατήφορος δεν πρόκειται να σταματήσει αν δεν τον σταματήσουμε εμείς οι ίδιοι!
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!  Empty Απ: ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΠΟ ... ΧΘΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ - ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ! ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Τρι Απρ 09, 2013 1:34 am

Ολόκληρο το άρθρο στον Ελεύθερο Τύπο είναι αυτό:

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

«ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Αύξηση ωραρίου από… χθες απαιτεί η τρόικα

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εικονικές δοκιμές με Βασικό σενάριο την αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά 2 ώρες την εβδομάδα.

Την αξίωση να κλειδώσει αμέσως εΝτός του Απριλίου, σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με στόχο να διασφαλιστεί η έναρξη της εφαρμογής του μέτρου από την επόμενη σχολική χρονιά, προβάλλει επιτακτικά η τρόικα αποβλέποντας στη δημιουργία πλεονάσματος προσωπικού που θα δικαιολογεί επέμβαση λιποαναρρόφησης στον πολυπληθέστερο κλάδο του Δημοσίου.

Σενάρια απόγνωσης εξετάζει άτυπη επιτροπή του υπουργείου Παιδείας αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις στο πρόβλημα των κενών που αναμένεται να πάρει

Δεύτερο γύρο συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας δραματικές διαστάσεις την επόμενη σχολική χρονιά.

Μεταξύ άλλων, διερευνήθηκε ακόμη και το ενδεχόμενο να διδάξουν στο Λύκειο Νεοελληνική Λογοτεχνία… καθηγητές ξένων γλωσσών, με δεύτερη ανάθεση. Σύμφωνα με πληροφορίες του ET. , το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος με εντολή του υπουργού Παιδείας έχει ήδη πραγματοποιήσει εικονικές δοκιμές με βασικό σενάριο την αύξηση του ωραρίου των καθηγητών κατά 2 ώρες την εβδομάδα. Τα αποτελέσματα των κρας τεστ είναι άκρως ανησυχητικά. Αποδείχθηκε γι’ άλλη μια φορά ότι τα οριζόντια μέτρα συγκρούονται με τις ιδιαιτερότητες του χώρου της εκπαίδευσης, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις λύνουν προβλήματα και σε άλλες δημιουργούν καινούργια. Το επιπλέον δίωρο οδηγεί στον πάγκο σχεδόν 5.000 καθηγητές, 1.950 του κλάδου Πληροφορικής, 1.000 γυμναστές, 1.000 ξένων γλωσσών, 300 μαθηματικούς και μερικές εκατοντάδες θεολόγων και άλλων ειδικοτήτων. Ωστόσο, τα ίδια κρας τεστ έδειξαν ότι εάν το υπουργείο Παιδείας δεν προχωρήσει σε αύξηση του ωραρίου, την επόμενη χρονιά η δημόσια εκπαίδευση θα αντιμετωπίσει σοβαρές ελλείψεις σε φιλολόγους. Η τρόικα έχει ήδη κηρύξει εμπάργκο στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κόβοντας κατά 80% σε σύγκριση με πέρυσι τα αντίστοιχα κονδύλια του προϋπολογισμού, ενώ η στρόφιγγα των μόνιμων διορισμών είναι κλειστή. Οι δανειστές θεωρούν ανεπαρκές το σχέδιο αναγκαστικών μετακινήσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού που αντιπροτείνει το υπουργείο Παιδείας ως εναλλακτική λύση στην αύξηση του ωραρίου, η οποία θεωρείται μαθηματικά βέβαιο ότι οδηγεί σε απολύσεις. Το γεγονός ότι οι δύο πλευρές δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε συμφωνία για τη διαχείριση του προσωπικού της δημόσιας εκπαίδευσης, έχει παραλύσει τη διαδικασία των εθελούσιων υπηρεσιακών μετακινήσεων στους κλάδους των εκπαιδευτικών που ξεκινά κάθε άνοιξη με τις μεταθέσεις και ολοκληρώνεται με τους διορισμούς του Αυγούστου.



Την αναδιανομή των δεύτερων αναθέσεων διδασκαλίας στους κλάδους των καθηγητών, κατά τρόπο ώστε η επιστημονική συνάφεια του πτυχίου με το διδασκόμενο μάθημα να είναι δευτερεύον κριτήριο, καθώς προέχει να λυθεί το πρόβλημα των κενών εκ των ενόντων, μελετά η άτυπη επιτροπή που έχει συσταθεί στο υπουργείο Παιδείας.

Η επιτροπή

Η επιτροπή έχει ανοίξει τον κατάλογο με τους κλάδους που παρουσιάζουν πλεόνασμα και ψάχνει να τους βρει δουλειά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι για τον κλάδο Πληροφορικής προτείνεται να διδάσκουν με δεύτερη ανάθεση Μαθηματικά στο Γυμνάσιο παραγκωνίζοντας τους Φυσικούς. Οι πτυχιούχοι Γαλλικής Φιλολογίας είναι ο κλάδος που παρουσιάζει το μεγαλύτερο πλεόνασμα μεταξύ των ξενόγλωσσων, ως εκ τούτου συζητείται να παίρνουν κατά προτεραιότητα έναντι των πτυχιούχων Αγγλικής, Γερμανικής και Ιταλικής Φιλολογίας, τη δεύτερη ανάθεση της Ιστορίας.

Στην εξοικονόμηση προσωπικού και λειτουργικών δαπανών αποβλέπει επίσης ο δεύτερος γύρος συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας. Έγγραφο που εστάλη από την αρμόδια διεύθυνση Διοικητικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς τους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης αμφισβητεί τα στοιχεία που στέλνουν τα σχολεία παρατηρώντας ότι σε πολλές περιπτώσεις ο αριθμός των οργανικών θέσεων είναι αυξημένος και δυσανάλογος με το μαθητικό δυναμικό των συγκεκριμένων μονάδων. Οι περιφερειακοί διευθυντές κλήθηκαν να επανελέγξουν την οργανικότητα των σχολείων της περιφέρειας τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επανέλεγχος των διευθυντών έχει κόψει αρκετές θέσεις.

Μόνο από τπ Γ’ Αθήνας κόπηκαν 300 θέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Την ανάκληση της εγκυκλίου που οδηγεί σε βίαιη συρρίκνωση των οργανικών θέσεων ζήτησε η Διδασκαλική Ομοσπονδία.

ΓΙΟΥΛΗ ΜΑΝΟΛΗ



Link : http://xenesglosses.eu/2013/04/auxisi-orariou-apo-xthes-apaitei-i-tro/#ixzz2Puj2HfOE
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης