ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Πήγαινε κάτω

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!  Empty ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Παρ Αυγ 19, 2011 10:41 am

Διάβασα πριν από λίγο ετούτο το άρθρο:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=42593 (e-tipos.com)

«Προκρούστης» στην Εκπαίδευση


19/08/2011 - 09:27


ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ βάζει και την Παιδεία η «κυβέρνηση των Μνημονίων». Μετά τα φορομπηχτικά μέτρα που γονατίζουν τον...

ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ βάζει και την Παιδεία η «κυβέρνηση των Μνημονίων». Μετά τα φορομπηχτικά μέτρα που γονατίζουν τον μέσο Ελληνα και τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, τώρα βάζει στην προκρούστειο κλίνη την Παιδεία.

Ενδεικτικό της εφαρμογής των Μνημονίων της εξαθλίωσης και της μετατροπής της Ελλάδας σε μια κοινωνία νεόπτωχων είναι ότι στον ευαίσθητο χώρο της Εκπαίδευσης για πρώτη φορά στα μεταπολιτευτικά δεδομένα, και ίσως στα μεταπολεμικά, οι μαθητές των σχολείων θα διδάσκονται πολλά από τα μαθήματά τους σε φωτοτυπίες και όχι από βιβλία.

Ο λόγος; Αρκετά εξ αυτών, λόγω περικοπών στα κονδύλια, δεν έχουν τυπωθεί και, πιθανώς, θα αργήσει να γίνει κάτι τέτοιο. Και αυτό αποτελεί μόνον την κορυφή του παγόβουνου. Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Παιδείας, το οποίο ακόμη δεν έχει καταφέρει καν να βγάλει τα αποτελέσματα των βάσεων και των επιτυχόντων, καταρρίπτοντας έτσι κάθε αρνητικό ρεκόρ, πετσοκόβει τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Ετσι, προγραμματίζεται να προσληφθούν μόνον 600 άτομα. Γεγονός που θα έχει σοβαρότατες συνέπειες στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ θα απαξιώσει περαιτέρω το επίπεδο διδασκαλίας.

ΟΙ ΠΟΜΠΩΔΕΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ της κυβέρνησης για δήθεν μεγάλες αλλαγές και εκσυγχρονισμό στην Παιδεία αποδεικνύονται, μέρα με τη μέρα, ένα επικοινωνιακό προπέτασμα καπνού για να περάσουν τα πιο ακραία μέτρα που θα οδηγήσουν στην ακόμα πιο βαθιά απαξίωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης και θα καταργήσουν και εκείνα τα λίγα εναπομείναντα στοιχεία της δωρεάν Παιδείας. Η προχειρότητα, η ανοργανωσιά, η ανευθυνότητα και η αυθαιρεσία, με την οποία χειρίζεται η κυβέρνηση αυτόν τον νευραλγικής σημασίας τομέα δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για «καυτό» φθινόπωρο, και για ταλαιπωρία μαθητών και γονέων.


Ε, λοιπόν, τις φωτοτυπίες όποιος τις προπαγανδίζει, να τις ξεχάσει!

Φωτοτυπίες από βιβλία απαγορεύονται.

Από το νόμο προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων.

Αναγράφεται η απαγόρευση αυτή και στην τελευταία σελίδα των σχολικών εγχειριδίων:

"Απαγορεύεται η αναπαραγωγή οποιουδήποτε τμήματος αυτού του βιβλίου, που καλύπτεται από δικαιώματα (copyright), ή η χρήση του σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς τη γραπτή άδεια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου"

Ακόμη όμως και αν το Παιδαγωγικό στείλει γραπτή άδεια, ενδέχεται να βρούμε τον μπελά μας από τους ίδιους τους συγγραφείς ή τους εκδοτικούς οίκους που υπήρξαν οι ανάδοχοι συγγραφής. Πχ για την Ιστορία της Δ' τάξης του Δημοτικού που κρατώ στα χέρια μου, ανάδοχος ήταν οι εκδόσεις Πατάκη.

Και μπορεί κάποιος να μου μειώνει το μισθό, υπάλληλος είμαι και καλά να πάθω, αλλά δεν μπορεί να με διατάξει να παρανομήσω.

Επιπλέον είναι και θέμα παιδαγωγικό. Εθισμός των παιδιών σε κάτι που και νομικά και ηθικά είναι απαράδεκτο. Να φωτοτυπείς το πνευματικό έργο άλλου...

Δεν ξέρω ποιος κατεβάζει τέτοιες ιδέες και τις προωθεί "έξυπνα". Δεν έχω διαβάσει, το τονίζω, καμία τέτοια αναφορά εκ μέρους του ίδιου του Υπουργείου. Και πώς θα μπορούσε άλλωστε... Αλλά όσοι άλλοι το κάνουν ας συμμαζευτούν. Δε μιλάνε σε ηλίθιους.


ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!  Empty Απ: ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Αυγ 28, 2011 10:02 pm

Φαίνεται πως εισακουστήκαμε για τις φωτοτυπίες και τώρα κυκλοφορεί η φήμη για βιβλία σε dvd!

ΠΗΓΗ ΑΘΡΟΥ

Σάββατο, 27 Αύγουστος 2011 12:55

Συνολικά 30 με 35 σχολικά βιβλία Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων θα είναι έτοιμα 12 Σεπτεμβρίου

ΠΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΖΗΤΑ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Συσκέψεις επί συσκέψεων πραγματοποιεί η υπ. Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου με τα στελέχη της και τη διοίκηση του Οργανισμού Διδακτικών Βιβλίων ,προκειμένου να αναζητηθούν λύσεις ώστε τα βιβλία να είναι το συντομότερο στα χέρια των μαθητών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos στις 12 Σεπτεμβρίου

θα είναι τυπωμένοι περίπου 30 με 35 τίτλοι σχολικών βιβλίων συνολικά του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου ευθύνη η οποία βαρύνει αποκλειστικά τη διοίκηση του ΟΕΔΒ (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ). Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν είναι ότι μέχρι το Νοέμβριο οι μαθητές θα παραλαμβάνουν βιβλία.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας –που καλείται να βγάλει τα «κάστανα» από τη φωτιά , για τα σχολικά βιβλία που δεν θα παραδοθούν στους μαθητές έχει ήδη συζητήσει δύο λύσεις:

Α. Να δοθούν φωτοτυπίες στους μαθητές

Β . Να γίνει αναπαραγωγή των σχολικών βιβλίων σε DVD

Ηδη το υπουργείο Παιδείας αναζητά το κόστος και των δύο λύσεων , προκειμένου να ζητήσει τα σχετικά κονδύλια και να δοθούν στις σχολικές Επιτροπές .

Στις συσκέψεις που πραγματοποιούνται στο υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με πληροφορίες, «έπεσε» και η πρόταση από στέλεχος να «επιστρατευθούν» τα στρατιωτικά τυπογραφεία για την επίσπευση της εκτύπωσης των βιβλίων, με την συνομιλητές του έσπευσαν να τη σχολιάσουν ειρωνικά.

Ένα από τα θέματα που θα απασχολήσει, ιδιαιτέρως, τη σύσκεψη της Δευτέρας της υπουργού με τους Περιφερειακούς Διευθυντές είναι τα σχολικά βιβλία.Η κ. Διαμαντοπούλου αναμένει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις προτάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

Καλό πάντως και αυτό το ... ανέκδοτο. Τα βιβλία σε μορφή dvd. Με μαγικό κουμπάκι θα αναπαραχθούν τόσα βιβλία για τόσους μαθητές;

Κι αν αναπαραχθούν, και ξεπεραστούν οι σκόπελοι περί πνευματικής περιουσίας, φαντάζομαι ότι τέτοια νομικά θέματα θα φροντίσουν να τα τακτοποιήσουν και να μη βρεθούμε και κατηγορούμενοι οι εκπαιδευτικοί, πώς ακριβώς φαντάζονται τη χρήση στη σχολική τάξη του dvd;

Τα βιβλία σήμερα, τα περισσότερα τουλάχιστον από αυτά που χρησιμοποιούμε στο δημοτικό, διαθέτουν και χώρο ασκήσεων. Πχ το βιβλίο των μαθηματικών. Ας πούμε λοιπόν ότι ο δάσκαλος βάζει το dvd να παίζει σε κάποιο λαπ τοπ και το συνδέει και σε βιντεοπροβολέα. Ο μαθητής θα βλέπει στην οθόνη την άσκηση και θα τη συμπληρώνει με ποιον τρόπο;

Έπειτα. Στα περισσότερα σχολεία ζήτημα είναι αν υπάρχει ένα λαπ τοπ και ένας βιντεοπροβολέας. Εκτός από τα πιλοτικά που έχουν εξοπλιστεί με μεγαλύτερο αριθμό λαπ τοπ όχι όμως και με βιντεοπροβολείς ισάριθμους. Και βέβαια ελάχιστος είναι ο αριθμός των διαδραστικών πινάκων. Κι ελάχιστος ο αριθμός των δασκάλων που γνωρίζουν να χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα και δη για διδασκαλία.

Αυτό όμως που προκαλεί τεράστια ερωτηματικά είναι το κόστος. Είτε επιλεχθεί η λύση του dvd - που το θεωρώ απίθανο, για τους λόγους που ανέφερα - είτε της φωτοτυπίας. Επιτρέπεται σε καιρούς οικονομικής κρίσης τέτοια κατασπατάληση χρήματος; Από τον ιδρώτα του ελληνικού λαού; Γιατί κάποιοι δε φρόντισαν έγκαιρα να τακτοποιήσουν το ζήτημα;

Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι οι φωτοτυπίες θα πρέπει να είναι έγχρωμες αφού είναι σε πολλές περιπτώσεις άκρως σημαντικό να φαίνεται το χρώμα κι όχι μόνο η ασπρόμαυρη αναπαραγωγή.

Πχ στα πρώτα κιόλας μαθήματα ιστορίας της Τετάρτης δημοτικού υπάρχει χάρτης που φανερώνει προς τα πού κινήθηκαν τα διάφορα ελληνικά φύλα κατά τον πρώτο αποικισμό. Η διάκριση του κάθε φύλου πάνω στο χάρτη βασίζεται στο διαφορετικό χρώμα στα βελάκια και σύμφωνα με τις οδηγίες του υπομνήματος.

Λέω ένα παράδειγμα που πρόχειρα έφερα στο νου μου. Μα τέτοια παραδείγματα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε αμέτρητα. Κλασική περίπτωση το βιβλίο Μαθηματικών και ειδικά των μικρών τάξεων.

Και σκεφθείτε και τούτο. Πως φέτος θα αντιμετωπίσουμε αμέτρητα κενά εκπαιδευτικών. Ενώ ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί οι αποσπάσεις. Πώς θα ξεκινήσει η σχολική χρονιά; Με σχολεία που θα λείπει προσωπικό. Και με σχολεία που σε ένα μεγάλο ποσοστό θα στελεχωθούν με αναπληρωτές και ωρομισθίους. Πώς ακριβώς λοιπόν θα βγουν αυτές οι φωτοτυπίες;

Και τι θα φωτοτυπούμε; Ολόκληρο βιβλίο και ανέφικτο και πολυδάπανο και χωρίς νόημα αφού κάποια στιγμή τα βιβλία θα έρθουν. (το ελπίζω... )

Ας φανταστούμε λοιπόν την κατάσταση. Ουρά εκπαιδευτικών στα λίγα και αργά μηχανήματα του σχολείου να προσπαθούν να φωτοτυπήσουν τα μαθήματα της κάθε μέρας. Γιατί αν δοθούν έξω, σε ειδικά εργαστήρια, το κόστος θα είναι τεράστιο, τα λάθη αναπόφευκτα και γενικά θα γίνεται το έλα να δεις - συνάδελφε ποιες είναι οι φωτοτυπίες του δικού σου τμήματος...

Μέσα σε όλα τα άλλα θα πρέπει να λύσουμε και το πρόβλημα να βρούμε μια τουλάχιστον σειρά βιβλίων για όλες τις τάξεις που να είναι αχρησιμοποίητα ώστε να τα χρησιμοποιήσουμε ως πρωτότυπα... Κομματάκι δύσκολο, αφού τα τελευταία χρόνια τα βιβλία έρχονταν με το σταγονόμετρο. Οπότε το πλέον πιθανό είναι να χρειαστεί να γίνει εκτύπωση από τα αναρτημένα στο διαδικτυακό χώρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου βιβλία. Και μετά να αρχίσουμε τις φωτοτυπίες...

Και κάτω από τέτοιες συνθήκες θα περιμένουμε και ποιοτικά αποτελέσματα; Όταν το σχολείο θα μετατραπεί σε κέντρο αναπαραγωγής βιβλίων;

Λέω να κάνω μια μελέτη του πόσες σελίδες θα χρειάζεται να φωτοτυπηθούν για ένα μόνο τμήμα και για μία μόνο μέρα μαθημάτων. Για να αποκτήσουμε μια σαφέστερη εικόνα του τι θα επακολουθήσει...


ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!  Empty Απ: ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Αυγ 28, 2011 10:47 pm

http://pi-schools.sch.gr/dimotiko/

Σ' αυτό το σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε όλα τα βιβλία του δημοτικού.

Και από το σύνδεσμο αυτό θα δούμε πόσες σελίδες έχει το πρώτο μάθημα της Γλώσσας της Πέμπτης δημοτικού:

ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΗ: Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ: Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

1. Βιβλίο Μαθητή 7 σελίδες

2. Τετράδιο Εργασιών 5 σελίδες

Σύνολο δηλαδή 12 σελίδες που επί 20 τουλάχιστον μαθητές ανά τμήμα (25 είναι ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τάξη στο δημοτικό) μας κάνει 240 σελίδες.

Σε ένα λοιπόν 12θέσιο σχολείο και μόνο για το μάθημα της Γλώσσας θα χρειαστούμε 2.880 φωτοτυπίες!

Κι άντε, να μην είναι τόσες σελίδες που υπολογίσαμε για την Πέμπτη τα αντίστοιχα μαθήματα των άλλων τάξεων. Μα μην ξεχνάτε ότι βάλαμε επί 20 όταν οι περισσότερες τάξεις έχουν περισσότερα παιδιά από 20... Άρα μάλλον 3.000 φωτοτυπίες θα πρέπει να σκεφτούμε και όχι λιγότερες. Και μόνο για το πρώτο μάθημα και μόνο για τη Γλώσσα.

Βάλε τώρα τα υπόλοιπα μαθήματα. Πχ ας δούμε τα Μαθηματικά της Πέμπτης:

ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ: Υπενθύμιση της Τετάρτης - Παιχνίδια στην κατασκήνωση σελίδες 2 στο βιβλίο και σελίδες 2 στο Εργασιών. Σύνολο 4 σελίδες ανά μαθητή. Επί 20 μαθητές το τμήμα μας κάνει 80 σελίδες φωτοτυπημένες. Και για ένα 12θέσιο σχολείο έχουμε 12 επί 80 ίσον 960 σελίδες. Άρα με βάση και όσα είπαμε παραπάνω θα πρέπει να υπολογίσουμε γύρω στις 1.000 σελίδες την ημέρα για τα μαθηματικά.

Μέχρι στιγμής λοιπόν έχουμε 4.000 φωτοτυπίες. Για τα δύο βασικά μαθήματα του προγράμματος. Πόσο χρόνο χρειάζονται τα μηχανήματα του σχολείου για να αναπαράγουν τόσες φωτοτυπίες; Και με την προϋπόθεση ότι δε θα κολλάνε; Που συνήθως κολλάνε;

Και υπόψην ότι τα μηχανήματα αυτά είναι προορισμένα για ορισμένο αριθμό αντιτύπων. Και αρκετά μικρό. Μετά τον αριθμό αυτό χρειάζονται συντήρηση...

Κι ακόμη. Τι θα γίνει με τα βιβλία αναφοράς; Πχ το λεξικό και τη γραμματική; Θα φωτοτυπηθούν και αυτά ή όσο διάστημα δεν έχουμε βιβλία δε θα τα χρησιμοποιούμε;

Είναι επίσης εύκολο να λέει κανείς με δεδομένα Αθήνας πως οι φωτοτυπίες θα παράγονται από κάποιο εξωτερικό εργαστήριο. Ας μου πούνε όμως σε ποιο εξωτερικό εργαστήριο θα βγάλει τις φωτοτυπίες του ένα επαρχιακό σχολείο; Κι όταν είναι μακριά από αστικό κέντρο;

Το καλύτερο λοιπόν που έχουμε να κάνουμε για τη δύσκολη αυτή φάση που μας περιμένει είναι να παρακαλέσουμε τους μαθητές να προσκομίσουν τα παλιά τους βιβλία και να τα δανείσουν στα παιδάκια της επόμενης τάξης. Κι αν δε φτάνουν για όλα τα παιδιά, να βρούμε τρόπο να μοιράζονται το βιβλίο δυο - δυο ή και περισσότεροι... Όσο είναι εφικτό κάτι τέτοιο. Πχ στο μάθημα της Ιστορίας, των Θρησκευτικών κλπ. Και παράλληλα να δουλεύουμε σε κοινά τετράδια...

Ή ακόμη να ξαναγυρίσουμε σε παλιότερες εποχές. Που ο δάσκαλος δίδασκε το μάθημα και οι μαθητές δεν είχαν βιβλίο. Κι έπρεπε να θυμούνται το μάθημα απέξω.

Φυσικά υπό τέτοιες συνθήκες ούτε να το συζητάμε πως ο δάσκαλος να μοιράσει φύλλο εργασιών ή οποιοδήποτε άλλο υλικό πρόσθετο. Τέτοιες πολυτέλειες μπορούμε να τις ξεχάσουμε...

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!  Empty Απ: ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Αυγ 28, 2011 10:59 pm

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13986:erotimatika-pros-tin-ip-paideias-gia-ta-sxolika-biblia

Ερωτηματικά προς την υπ. Παιδείας για τα σχολικά βιβλία


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας οφείλει να εξηγήσει-απαντήσει στους μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικούς:

1.Γιατί τα σχολικά βιβλία δεν θα είναι στην ώρα τους στα σχολεία?

2.Ποιος ευθύνεται?

3.Θα αποδοθούν ευθύνες?

4.Θα γίνει έρευνα για να διαπιστωθεί κάτω από ποιες συνθήκες ακυρώθηκαν οι δύο διαγωνισμοί για την προμήθεια χαρτιού , ύψους εκατομμυρίων ευρώ?

5.Γιατί δεν υποχρεώθηκαν σε παραίτηση οι υπεύθυνοι γι αυτή την πρωτοφανή κατάσταση?

Το esos αναμένει τις απαντήσεις απ την υπουργό Α. Διαμαντοπούλου, για την ενημέρωση των αναγνωστώ μας.

Ερωτηματικά φωτιά που είναι και δικά μας...
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!  Empty Απ: ΤΙΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Αυγ 28, 2011 11:07 pm

Ένα ακόμη ανέκδοτο:

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13988:apokleistikocd-kai-fototipies-anti-gia-biblia-tha-moirastoun-stous-mathites-apofasise-to-ip-paideias-o-oedb-den-exei-paralabei-akomi-to-xarti-gia-tin-ektiposi-ton-sxolikon-biblion

Σχολικά βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή (CD) θα μοιραστούν στους μαθητές και φωτοτυπίες για όσους θα δηλώσουν ότι δεν έχουν Ηλεκτρονική Υπολογιστή στο σπίτι τους.Αυτή την απόφαση έλαβε η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας ,σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos. η οποία αναμένεται να ανακοινωθεί κι επισήμως εντός των ημερών.

Θα μοιραστούν λοιπόν σε κάποιους φωτοτυπίες και σε κάποιους cd...

Και μέσα στην τάξη πώς θα γίνεται το μάθημα; Δε θα χρειαστούν φωτοτυπίες για όλους;

Μήπως θα δούμε και εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης; Όσοι θα παίρνουν δηλαδή cd θα κάθονται σπίτι και μέσω διαδικτύου θα παρακολουθούν το μάθημα; Γιατί ακόμη και λαπ τοπ να έχουν δε θα επαρκεί η μπαταρία για όλες τις ώρες λειτουργίας του σχολείου. Όπως δεν επαρκούν και οι μπρίζες μιας τάξης για να συνδέονται τόσα μηχανήματα. Και είναι πέραν κάθε λογικής να σέρνονται καλώδια στα πατώματα...

Άρα είτε αρέσει είτε και όχι οι φωτοτυπίες είναι η μόνη λύση.

Και να δούμε τι εξήγηση θα δοθεί για το κονδύλι προς τους κυρίους της τρόικας. Πώς δηλαδή καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα έξοδο απλά και μόνο γιατί δεν έγιναν στην ώρα τους κάποια πράγματα...

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης