ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Κρουαζιερόπλοια από το 2013 στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Πήγαινε κάτω

Κρουαζιερόπλοια από το 2013 στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας Empty Κρουαζιερόπλοια από το 2013 στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Σαβ Δεκ 24, 2011 10:03 am

http://epirusgate.blogspot.com/2011/12/2013.html

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Κρουαζιερόπλοια από το 2013 στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι η επίμονη και μεθοδική προσπάθεια προσέλκυσης κρουαζιεροπλοίων αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Συγκεκριμένα, κατά την τουριστική περίοδο του έτους 2013, θα προσδέσουν στον λιμένα Ηγουμενίτσας τα κρουαζιερόπλοια MSC Melody της MSC Cruises, Seabourn Spirit, Seabourn Pride, Seabourn Odyssey της Seabourn και Ms Prinsendam της Holland America Line. Οι συνολικές προσεγγίσεις στον λιμένα θα ανέρθουν στις είκοσι έξι (26). Ενδεικτικά, τα κύρια χαρακτηριστικά των πλοίων είναι:

MSC Melody
Μήκος: 204,7m Επιβάτες/Πλήρωμα: 1064/526 άτομα Προσεγγίσεις: 14

Seabourn Spirit
Μήκος: 134,1m Επιβάτες/Πλήρωμα: 208/164 άτομα Προσεγγίσεις: 9

Seabourn Pride
Μήκος: 134,1m Επιβάτες/Πλήρωμα: 208/164 άτομα Προσεγγίσεις: 1

Seabourn Odyssey
Μήκος: 198,1m Επιβάτες/Πλήρωμα: 450/330 άτομα Προσεγγίσεις: 1

Ms Prinsedam
Μήκος: 203,9m Επιβάτες/Πλήρωμα: 835/470 άτομα Προσεγγίσεις: 1

Σημαντική επίσης είναι η χρονική διασπορά των προσεγγίσεων, κατά τη διάρκεια του έτους.Ξεκινώντας στις 20 Απριλίου 2013, τελειώνοντας στις 29 Οκτωβρίου του ίδιου έτους, ελλιμενίζοντας τουλάχιστον ένα κρουαζιερόπλοιο σχεδόν κάθε εβδομάδα, επιμηκύνει με τον τρόπο αυτό, την τουριστική περίοδο της περιοχής.

Τα οφέλη (οικονομικά, τουριστικά κ.λπ.) θα είναι σημαντικά και πολλαπλά, κυρίως για την οικονομική ζωή της πόλης, την ευρύτερη περιοχή και φυσικά για τον Οργανισμό Λιμένος προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ηπείρου.

Η προσπάθεια της διοίκησης και της αρμόδιας διεύθυνσης θα συνεχιστεί καθώς πιστεύουμε στις δυνατότητες του λιμένα μας και της Ηπείρου ως τουριστικό προορισμό. Η επίτευξη ενός τέτοιου σκοπού, δεν ήταν εύκολη υπόθεση, καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και σκληρός. Ωστόσο η συστηματική και συνεπής πορεία αναβάθμισης και ανάδειξης του λιμανιού της Θεσπρωτικής πρωτεύουσας, που ακολουθεί ο ΟΛΗΓ, οδήγησε σε απολύτως θετικά αποτελέσματα.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ηγουμενίτσα αξίζει να έχει θέση στις πόλεις - προορισμούς κρουαζιέρας και ο Οργανισμός θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προς το στόχο αυτό. Ελπίζουμε σύντομα να ανακοινώσουμε και νέες προσεγγίσεις για το προσεχές έτος. Προς αυτή την κατεύθυνση άλλωστε φροντίζει διαρκώς ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας, έχοντας την άμεση και ουσιαστική συμπαράσταση του τοπικού Βουλευτή Χρήστου Κατσούρα που ενθαρρύνει και στηρίζει τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας στις ενέργειές της για την ανάδειξη του Λιμανιού της Ηγουμενίτσας σε Λιμάνι κρουαζιέρας και αυτή με τη σειρά της τον ευχαριστεί για την συνδρομή του.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Κιτσαντάς Θωμάς και η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας με τις κατάλληλες στρατηγικές επιλογές και πάντα προσανατολισμένη προς το μέλλον, φιλοδοξεί να αναδείξει την Ηγουμενίτσα και το λιμάνι της σε διεθνή θαλάσσιο κόμβο.

Θα θα θα θα θα θα..............

Αφήστε βρε σεις να γίνουν αυτά που λέτε, να δούμε την ανάπτυξη της Θεσπρωτίας μέσα από τις κρουαζιέρες που λέτε και μετά να πούμε και τα ευχαριστήρια προς το βουλευτή και όποιον άλλο. Γιατί χωρίς ακόμη να έχουμε δει τίποτε και με τις εκλογές να πλησιάζουν, τέτοιες εξαγγελίες είναι προφανές ότι άλλους σκοπούς υπηρετούν.

Και στο κάτω κάτω στη Θεσπρωτία ζούμε κι εμείς και βλέπουμε και όλα τα άλλα που συμβαίνουν. Όλα όσα αφορούν την τουριστική ανάπτυξη. Από τον αγωγό στην Πέρδικα ως τα ασφαλτικά στη Σαγιάδα, από τους αρχαιολογικούς χώρους Γιτάνων, Ντόλιανης, Ελέας και Δυμοκάστρου που μένουν κλειστοί γιατί δεν υπάρχουν λένε λεφτά ούτε για ένα φύλακα, από τους δρόμους καρμανιόλες που κάθε τρεις και λίγο βάφονται με αίμα, από το κόψιμο των δρομολογίων των ΚΤΕΛ σε μεγάλο μέρος του νομού, από την έλλειψη πολιτιστικής ζωής και τόσα άλλα.

Αφήστε πια την Εγνατία. Με τα τόσα προβλήματα... Και τη νέα δυσφήμιση της περιοχής μας από την ταλαιπωρία που πέρασαν και ξένοι οδηγοί αυτές τις μέρες με τον πλέον σύγχρονο (υποτίθεται) αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης να κλείνει με λίγους πόντους χιόνι...

Και είναι και το άλλο. Τι ακριβώς θα προσφέρουν στον τόπο μας αυτά τα κρουαζιερόπλοια; Άντε και πιάσανε στο λιμάνι μας. Και λοιπόν;

Θα βγούνε βόλτα οι τουρίστες στην πόλη; Και θα δουν το απίθανο χάλι που επικρατεί στο Λαδοχώρι; Την άναρχη δόμηση, τα σκουπίδια, τις κιτς διαφημιστικές πινακίδες; Και θα πάνε πού; Να φάνε; Μουσακά και γκρικ σουβλάκι; Σιγά μωρέ το μεγάλο κέρδος!!! Θα πουλήσουν και μια μερίδα φαγητό τα ταβερνεία της περιοχής (αμφίβολο βέβαια κι αυτό αφού οι ταξιδιώτες κρουαζιέρας τρώνε συνήθως εντός του σκάφους) και κάτι τρέχει στα γύφτικα.

Ούτε στη δεκαετία του 60 να ζούσαμε. Τότε που γυριζόταν ταινίες για τον αμερικάνικο στόλο και το έρχεται το δολάριο... Τόσο ζώα μας περνούν;

ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης