ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πήγαινε κάτω

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Empty ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Δεκ 07, 2012 10:43 am


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ %25CE%2591%25CE%259E%25CE%2599%25CE%259F%25CE%259B%25CE%259F%25CE%2593%2520%25CE%259C%25CE%2591%25CE%2598%25CE%2597%25CE%25A4%25CE%25A9%25CE%259D

Διαβάστε τη σχετική εγκύκλιο εδώ

http://dipe.thesp.sch.gr/dipe_last/images/stories/egkyklioi/egkyklios_44_2012/axiologhsh_mathitwn_sta_sxoleia_eaep.pdf

Δεν μπορούμε παρά να παραδεχτούμε πως το μείζον θέμα της εκπαίδευσης είναι να αξιολογηθούν ακόμη και τα πρωτάκια στα Αγγλικά. Κι όχι που φέτος δεκάδες σχολεία έμειναν χωρίς καθηγητή Αγγλικών με αποτέλεσμα να μη διδάσκεται το μάθημα ούτε και σε μαθητές της έκτης τάξης.

Και με την ευκαιρία να πούμε ότι στην περιοχή της Θεσπρωτίας και σε σχολεία που ο καθηγητής Αγγλικών ή δεν τοποθετήθηκε ακόμη ή έφτασε τον τελευταίο μήνα, δόθηκε η λύση να μην αξιολογηθούν οι μαθητές κατά το πρώτο τρίμηνο. Εκεί δηλαδή η αξιολόγηση παρακάμπτεται ως εργαλείο επισήμανσης των ελλείψεων... και οι αδυναμίες που φυσικά και δεν είναι αδυναμίες των παιδιών ούτε και των εκπαιδευτικών.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5297
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης