Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!!

Πήγαινε κάτω

Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!! Empty Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Ιουλ 15, 2011 10:41 pm


Διευθυντές με πλαστά πτυχία

15/07/2011 - 12:10


Η υπουργός Παιδείας ζήτησε να ασκηθούν πειθαρχικές διώξεις


Πολλές είναι οι περιπτώσεις πλαστών δικαιολογητικών υποψηφίων, τα οποία ανακαλύφθηκαν κατά τον έλεγχο που γίνεται στο πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής διευθυντών σχολείων και σχολικών συμβούλων στην Αθήνα. Οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να κερδίσουν κάποια επιπλέον μόρια παρουσίασαν ψεύτικα πτυχία ξένων γλωσσών και πιστοποιητικά γνώσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και μεταπτυχιακούς τίτλους από... σεμινάρια.

Η υπουργός Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου, ζήτησε να ασκηθούν πειθαρχικές διώξεις και να σταλούν οι υποθέσεις στον εισαγγελέα. Στην Αθήνα έως χθες είχαν υποβληθεί 500 αιτήσεις για 180 θέσεις.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΙΔΗΣΗΣ ΑΠΟ http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39307 - Άρθρο της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5297
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!! Empty Απ: Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Ιουλ 15, 2011 11:11 pm

Διεκδικούσαν θέση διευθυντή με πλαστά πιστοποιητικά


15/07/2011 - 10:29


Εκπαιδευτικός με «μαϊμού» πτυχίο Φιλοσοφικής.

Υποψήφια διευθύντρια με πλαστογραφημένο πιστοποιητικό για γνώση υπολογιστών


Με «μαϊμού» προσόντα και δικαιολογητικά, ακόμη και πλαστά πτυχία, επιτήδειοι εκπαιδευτικοί διεκδικούσαν θέσεις διευθυντών και σχολικών συμβούλων. Ενδεικτική είναι η περίπτωση υποψήφιας διευθύντριας σχολείου, η οποία δηλώνει ότι γνωρίζει από υπολογιστές με πιστοποιητικό που το έχει πλαστογραφήσει από φίλη της! Σε άλλη περίπτωση, υποψήφιος δήλωσε ότι έχει διοικητική εμπειρία από τη θητεία του σε σχολείο, όπου υπηρετούσε από το 2005. Ωστόσο, το συγκεκριμένο σχολείο άρχισε να λειτουργεί ένα χρόνο μετά, το 2006!

Ελεγχος


Ήδη η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου έχει δώσει εντολή στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής για «εξονυχιστικούς» ελέγχους των πτυχίων, δηλώσεων και πιστοποιητικών των υποψηφίων διευθυντών σχολείων και σχολικών συμβούλων. Παράλληλα, η κ. Διαμαντοπούλου έχει ζητήσει να ασκηθούν πειθαρχικές διώξεις κατά των εκπαιδευτικών καθώς επίσης και να σταλούν οι υποθέσεις στον εισαγγελέα.

Τα πλαστά δικαιολογητικά υποψηφίων ανακαλύφθηκαν στην Αθήνα κατά τον έλεγχο που γίνεται στο πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής διευθυντών σχολείων και σχολικών συμβούλων. Από τους μέχρι τώρα ελέγχους, οι οποίοι συνεχίζονται, προέκυψαν στοιχεία ψευδών δηλώσεων ή πλαστών πιστοποιητικών, που αφορούν στην αντικειμενική μοριοδότηση προσόντων των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Πιο συγκεκριμένα, στην Αθήνα έχουν υποβληθεί περίπου 500 αιτήσεις για 180 θέσεις διευθυντών και σχολικών συμβούλων. Σύμφωνα με τους ελέγχους, υπήρξε περίπτωση που θεολόγος εκπαιδευτικός παρουσιάστηκε να διαθέτει ένα δεύτερο πτυχίο, συγκεκριμένα Φιλοσοφίας, το οποίο όμως ήταν πλαστό.

Σεμινάριο


Σε μία ακόμη περίπτωση, εκπαιδευτικός παρουσίασε ως τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών ένα πιστοποιητικό που είχε πάρει όταν παρακολούθησε «μεταπτυχιακό σεμινάριο» όπως το χαρακτήρισε ο ίδιος ο εκπαιδευτικός. Το... σεμινάριο διοργάνωσε στο πλαίσιο του επιμορφωτικού του προγράμματος γνωστό κοινωφελές ίδρυμα.

Οι έλεγχοι έδειξαν επίσης ότι τα περισσότερα πλαστά πιστοποιητικά αφορούν τη γνώση ξένων γλωσσών και νέων τεχνολογιών. Ακόμη ένα «τρικ» των εκπαιδευτικών για να κερδίσουν μόρια στην κούρσα του ανταγωνισμού ήταν και η υποβολή πιστοποιητικών που δεν αναγνωρίζονται. Για παράδειγμα, κάποιοι παρουσίασαν πιστοποιητικά αγγλικής γλώσσας που τα έχουν από κάποιο βρετανικό πανεπιστήμιο και όχι από τις γνωστές διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Μια άλλη χαρακτηριστική περίπτωση αφορά σε εκπαιδευτικό, ο οποίος αν και είχε καθαιρεθεί από προϊσταμένη Γραφείου υπέβαλε εκ νέου υποψηφιότητα για σχολική σύμβουλος.

Εν τω μεταξύ, ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας Νέας Δημοκρατίας, Άρης Σπηλιωτόπουλος, δήλωσε ότι «το διοικητικό σύστημα της εκπαίδευσης κινδυνεύει με κατάρρευση, πολλώ δε μάλλον όταν ταυτόχρονα γίνονται κρίσεις διευθυντών με την μία εγκύκλιο να διαδέχεται την άλλη και με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών να κάνουν ενστάσεις και να προσφεύγουν στα διοικητικά δικαστήρια σχετικά με τον τρόπο μοριοδότησής τους».

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΙΔΗΣΗΣ ΑΠΟ

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39281 (άρθρο στην εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ)

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5297
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!! Empty Απ: Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Παρ Ιουλ 15, 2011 11:52 pm

Μας κάνουν και ντρεπόμαστε ως εκπαιδευτικοί αυτά που διαβάζουμε παραπάνω. Ξεφτίλα! Να καταντάνε εκεί οι εκπαιδευτικοί της χώρας και μάλιστα οι υποψήφιοι για θέσεις στελεχών!

Όμως θα πρέπει να υπογραμμίσουμε και όσα είπε ο Άρης Σπηλιωτόπουλος εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας και με την εμπειρία του ως πρώην υπουργός Παιδείας σχετικά με τον τρόπο μοριοδότησης.

Πχ τα πτυχία των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τα περισσότερα απ' αυτά προέρχονται από τους δύο κύκλους σεμιναρίων, του Α' και Β' επιπέδου. Το Α' επίπεδο είχε διάρκεια 48 ώρες και παίρνει 2 μόρια. Το Β' επίπεδο είχε διάρκεια 96 ώρες και συνοδευόταν από πρακτική άσκηση του επιμορφούμενου μέσα στην τάξη. Και παίρνει 3 μόρια. Όμως δεν μπορείς να πάρεις αθροιστικά τα μόρια του Α' και Β' επιπέδου. Έτσι καταλήγουμε στο τραγελαφικό αποτέλεσμα να παίρνουν 2 μόρια όσοι έκαναν τις 48 ώρες του πρώτου επιπέδου και που ήταν επιμόρφωση σε θέματα που γνωρίζουν σήμερα ως και οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του δημοτικού και για το πραγματικά πολύ δύσκολο σεμινάριο του δεύτερου επιπέδου που και ύλη αχανή είχε και συνοδευόταν από κατεβατά θεωρίας για εναρμόνιση των νέων τεχνολογιών στα παιδαγωγικά δεδομένα, να παίρνει ο εκπαιδευτικός μόνο ένα μόριο παραπάνω...

Μα ακόμη και τις εξετάσεις του Β' επιπέδου να λάβει κανείς υπόψη, όπου ο υποψήφιος έπρεπε να δημιουργήσει ολόκληρο εκπαιδευτικό σενάριο σε μορφή έκθεσης, είναι πραγματικά άδικο όλη αυτή η διαδικασία να καταλήγει σε ένα μόριο!!!

Κοινός νους αντιλαμβάνεται ότι ακόμη και με τη σύγκριση των ωρών των δύο κύκλων σεμιναρίων ( 48 ο πρώτος, 96 ο δεύτερος) θα έπρεπε να υπάρχει διαφορά δύο μορίων τουλάχιστον ανάμεσά τους και όχι μόνο ενός.

Έπειτα. Είναι όσα έχουν προηγηθεί τις τελευταίες δεκαετίες. Με διάφορα προγράμματα που οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να παρακολουθήσουν. Κι έχουν δημιουργήσει ένα τρελό σκηνικό προσόντων. Και είναι ακόμη και ο τρόπος που ο κάθε εκπαιδευτικός παρακολούθησε αυτά τα προγράμματα. Αλλά και τα ίδια τα προγράμματα. Και οι εσωτερικές τους διαδικασίας.

Μιλάνε σήμερα για πλαστά μόρια. Μάλιστα. Κι εγώ σου λέω πχ για τη Μετεκπαίδευση. Που δινόταν στα δικά μου χρόνια η ευκαιρία να περνάς μαθήματα με κατάθεση εργασιών. Και γινόταν το έλα να δεις από μερικούς μερικούς που δανείζονταν εργασίες από γνωστούς και φίλους και πέρναγαν αβρόχοις ποσί τις εξετάσεις. Άσε την αντιγραφή. Ακόμη και στις εισαγωγικές.

Κι άσε και το καθεστώς κατατακτηρίων για λήψη δεύτερων πτυχίων. Ή ακόμη και του πτυχίου της Ακαδημίας.

πχ. Στα δικά μου χρόνια μπορούσε ο απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής να έρθει με κατατακτήριες στην Παιδαγωγική Ακαδημία και να φοιτήσει μόνο στο δεύτερο έτος. Δηλαδή στην πράξη με λίγους μόλις μήνες να πάρει πτυχίο δασκάλου ο φαρμακοποιός... Δεν έπρεπε να λαμβάνεται αυτό υπόψη; Ο πραγματικός χρόνος φοίτησης του καθενός; Ίδια μετράει το πτυχίο που ο άλλος το παίρνει με δύο χρόνια σπουδές και ίδια με ένα χρόνο;

Μετά είναι και το άλλο συνήθειο των εκπαιδευτικών. Να σπουδάζουν παράλληλα με το χρόνο εργασίας στο σχολείο. Το πρωί δηλαδή δάσκαλος και το απόγευμα φοιτητής ή σπουδαστής. Πχ στην Πάντειο. Ή στο τμήμα Συμβουλευτικής της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) Ο καθένας καταλαβαίνει τι είδους σπουδές έκαναν αυτοί οι άνθρωποι αλλά και κατά πόσο την περίοδο που σπούδαζαν εργάζονταν ικανοποιητικά στα σχολεία τους. Παίρνοντας φυσικά και σωρεία αδειών από τα καθήκοντά τους με το δικαίωμα που τους δίνει ο νόμος λόγω σπουδών...

Προσωπικά με πιάνει αηδία, ναι, αηδία, με όσα επικρατούν στον κλάδο μας γύρω από τα θέματα αυτά. Και παρότι έχω κάνει διάφορα πράγματα στη ζωή μου, δε θέλησα ποτέ ως τώρα να υποβάλω αίτηση για συμμετοχή σε κρίσεις στελεχών.

Η μεγαλύτερη απογοήτευση που εισέπραξα ως εκπαιδευτικός ήταν από την παρακολούθηση ετήσιας επιμόρφωσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. Επιλέχθηκα με βάση τη σειρά επιτυχίας στο Μαράσλειο, τρίτη ανάμεσα σε 2.000 υποψηφίους, και με βάση το νόμο που έλεγε τότε ότι στην Κύπρο μπορούν να πάνε οι 10 πρώτοι των εισαγωγικών εξετάσεων για Μαράσλειο. Χρειάστηκε ένα χρόνο να ξενιτευθώ. Και παρά το επίδομα της κυπριακής κυβέρνησης για όσο διάστημα σπουδάζαμε εκεί, να υποβληθώ και σε αρκετά έξοδα τόσο για νοίκι όσο και για ταξίδια αεροπορικά ανάμεσα σε Κύπρο και Ελλάδα. Άσε το βαθμό δυσκολίας. Και τις αμέτρητες ώρες και παρακολούθησης αλλά και μελέτης αφού η ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτούσε διεξαγωγή εκπαιδευτικής έρευνας. Πόσο μετράει στα μόρια σήμερα αυτό το πρόγραμμα;;; Και ειδικά από την ώρα που αργότερα άλλαξε ο νόμος και στην Κύπρο πήγαιναν με κλήρωση όσοι συνάδελφοι υπηρετούσαν σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, είτε είχαν μετεκπαίδευση είτε και όχι...

Ωραία λοιπόν η κουβεντούλα για τους πλαστογράφους πτυχίων, και καλά θα κάνουν να τους στείλουν στο δικαστήριο. Απαράδεκτο να είσαι εκπαιδευτκός και να συμπεριφέρεσαι ως εγκληματίας του ποινικού δικαίου... Μα η αδικία είναι πολύ μεγαλύτερη και πολύ πιο βαθιά.

Και κουράστηκα σου λέω να βλέπω εκείνους που άρπαζαν τις έτοιμες εργασίες για να βγάλουν το Μαράσλειο να είναι σήμερα σε θέσεις στελεχών και στο δικό μου ράφι να σκονίζονται οι δύο μελέτες που έκανα, τη μία στο πρώτο έτος και την άλλη στο δεύτερο, ιδρώνοντας και ξενυχτώντας... Κι άλλο τόσο κοπίασα για να δώσω εξετάσεις σε όλα τα άλλα μαθήματα της Μετεκπαίδευσης. Την ώρα που άλλοι πέρναγαν με εργασίες μαϊμού όλα τα μαθήματα! Γιατί είναι άλλο να κάνεις μόνος σου μια εργασία - πόσες μπορείς να κάνεις μέσα σε ένα χρόνο;;; - και άλλο να τις παίρνεις έτοιμες και να τις φωτοτυπείς. Τότε ναι, μπορείς με το κιλό να υποβάλεις εργασίες!

Η λύση θα ήταν να επανέλθουν οι γραπτές εξετάσεις. Με συγκεκριμένη ύλη. Κι εκεί να δω τι πουλιά πιάνει ο καθένας. Γιατί και στις προφορικές συνεντεύξεις πολλά είναι τα ευτράπελα που συμβαίνουν. Κι άλλη αντιμετώπιση έχουν οι κομματικά ή συνδικαλιστικά υμέτεροι από τους άλλους που δεν έχουν ούτε κομματική ούτε συνδικαλιστική ομπρέλα στήριξης.

πχ στις προηγούμενες κρίσεις διευθυντών θυμάμαι υποψήφια να μας ανακοινώνει ότι ουδεμία ερώτηση της υπέβαλαν! Και με δικαιολογία πως είναι καλή διευθύντρια και δε χρειάζεται να τη ρωτήσουν... Κι άλλους πάλι να τους ξετινάζουν με ερωτήσεις που δε θα απαντούσε ούτε καθηγητής πανεπιστημίου.


___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5297
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!! Empty Απ: Υποψήφιοι διευθυντές σχολείων με πλαστά πτυχία!!!

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Την / Το Σαβ Ιουλ 16, 2011 2:16 am

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΪΤ ΤΗΣ ΔΟΕ

http://www.doe.gr/

Αρ. Πρωτ:35
Αθήνα 7/7/2011

Προς
Μ.Μ.Ε. (συντάκτες Εκπαιδευτικού Ρεπορτάζ)
Κοιν. : Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για τη διαδικασία επιλογής των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, γινόμαστε αποδέκτες διαμαρτυριών και παραπόνων πολλών συναδέλφων που συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, σχετικά με την ακολουθούμενη διαδικασία.

Συγκεκριμένα:

•Το Υπουργείο Παιδείας αγνοώντας επιδεικτικά για άλλη μια φορά τους νόμους που το ίδιο θέσπισε, προχωρά στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων πριν ολοκληρωθεί η επιλογή των Σχολικών Συμβούλων.

Το πώς αντιλαμβάνεται το Υπουργείο Παιδείας την εφαρμογή των νόμων, την πιστή τήρηση των διαδικασιών και των δικών του διατάξεων, γίνεται σαφές από το γεγονός ότι αγνοώντας τη σειρά που ορίζει ο πρόσφατος νόμος 3848/2010 ( πρώτα επιλέγονται οι Σχολικοί Σύμβουλοι και ακολουθούν οι Διευθυντές σχολείων) προχωρά στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών, πριν ακόμη ξεκινήσει η διαδικασία της επιλογής των Σχολικών Συμβούλων.

Αρχικά, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν αιτήσεις για τη διαδικασία επιλογής Σχολικών Συμβούλων ( η καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις των υποψηφίων ήταν η 18η Μαρτίου 2011) και στη συνέχεια και ενώ για 4 μήνες τίποτε δεν έχει προχωρήσει, ανατρέπεται ο προγραμματισμός τους και καλούνται οι υποψήφιοι για τις θέσεις των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε υποβολή αιτήσεων.

•Για μεγάλο χρονικό διάστημα οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται όμηροι φημών και διαρροών σχετικά με το πότε θα γίνουν οι κρίσεις για κάθε κατηγορία υποψηφίων, αν οι διευθυντές που θα επιλεγούν και είναι υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι θα έχουν ή όχι τη δυνατότητα να διεκδικήσουν τη θέση Σχολικού Συμβούλου κλπ.

Το πλαίσιο της μοριοδότησης των υποψηφίων ανατρέπεται καθημερινά αφού το Υπουργείο Παιδείας βομβαρδίζει τα Συμβούλια Επιλογής Στελεχών με «διευκρινιστικές» εγκυκλίους, που ανατρέπουν τον τρόπο υπολογισμού των μετρήσιμων μορίων και που προσπαθούν να καλύψουν τις ελλείψεις και τα κενά του Ν.3848/2010, που το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας ζητά την κατάργησή του.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το ρόλο που θα κληθούν να διαδραματίσουν τα στελέχη εκπαίδευσης στο ζοφερό εκπαιδευτικό τοπίο των μειωμένων διορισμών και της υποχρηματοδότησης ενισχύουν τη βεβαιότητα και την πεποίθηση ότι αυτές οι επιλογές της κυβέρνησης θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με τη σοβαρότητα που τους αναλογεί.

Απευθύνουμε μια ύστατη έκκληση στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να τηρήσει τη διαδικασία επιλογής στελεχών όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία και να βάλει τέλος στη σωρεία εγκυκλίων που αντί να φωτίζουν σημεία ενός κακού νόμου τον κάνουν ακόμη χειρότερο.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δηλώνει ότι:

•Θα παρακολουθεί από κοντά την όλη διαδικασία και θα προασπίσει τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών απέναντι σε παράτυπες ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και των Υπηρεσιακών παραγόντων.

•Θα υπερασπιστεί μέχρι τέλος την αξιοκρατία και τη διαφάνεια στις επιλογές και την αξιοπρέπεια των Εκπαιδευτικών.

___________________________________________________________
Κάνω το επάγγελμα του ανθρώπου και το επάγγελμα του υπαλλήλου.
Δραματικά ασυμβίβαστα πράγματα. (Σεφέρης)
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5297
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης