ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ (βίντεο)

Πήγαινε κάτω

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) Empty Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ (βίντεο)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Ιουν 16, 2013 2:58 am


Ο Μανόλης Κεφαλογιάννης στην Τρίπολη. Προσπαθεί να εξηγήσει στους απολυμένους της ΕΡΤ τα ανεξήγητα. Πως πρέπει αυτοί  να απολυθούν για να σωθεί η χώρα.

Δε διστάζει στη συζήτηση αυτή ακόμη και να απευθυνθεί σε απολυμένη της ΕΡΤ στον ενικό και με με τη φράση:

- Λες μπούρδες!

Ο κ. Κεφαλογιάννης που τώρα προσπαθεί να μας πείσει ότι φταίει το δημόσιο και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων που δεν πάει καλά η χώρα, είναι γόνος οικογένειας πολιτικών της Κρήτης.  

Εγώ από την οικογένεια συνάντησα στη ζωή μου τον Γιάννη Κεφαλογιάννη, υπουργό Ναυτιλίας. Όταν ήμουν σπουδάστρια στη σχολή Εμπορικού Ναυτικού. Το Γιάννη Κεφαλογιάννη που ήταν παντρεμένος με γόνο της εφοπλιστικής οικογένειας των Βαρδινογιάννηδων. Και που η κόρη του Όλγα ακολούθησε και αυτή την πολιτική. Και τώρα είναι υπουργός, σαν τον μπαμπά της. 

Στα γεράματά του ο Γιάννης Κεφαλογιάννης βρέθηκε υπόδικος για απόπειρα υπόθαλψης εγκληματία  και το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο. Δικάστηκε σε πέντε μήνες φυλακή με αναστολή λόγω πρότερου έντιμου βίου. Κι όταν ήρθε η ώρα να πεθάνει, τον έθαψαν δημοσία δαπάνη.

Όμως και η κόρη του Όλγα, βουλευτής και υπουργός Τουρισμού, πριν από ένα μήνα άκουσε τη Βουλή των Ελλήνων να αποφασίζει για την άρση της βουλευτικής της ασυλίας για υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης.

http://www.lifo.gr/now/politics/27200

Στο μεταξύ η ίδια η υπουργός φαίνεται να ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για μια άλλη άρση, την άρση του καμποτάζ. Κι  άρση του καμποτάζ σημαίνει βαρύ πλήγμα για τους Έλληνες ναυτεργάτες αφού θα μπορούν να προσλαμβάνονται στις θέσεις τους χαμηλόμισθοι αλλοδαποί.

http://www.e-nautilia.gr/2013/06/blog-post_7361.html

Την απασχολεί επίσης την κ. Κεφαλογιάννη να καταργηθεί κάθε τέλος για την παραμονή σκαφών σε λιμάνια και να σταματήσει η διάκριση σε επαγγελματικά σκάφη και σκάφη αναψυχής. Έτσι το φτηνό πετρέλαιο που σήμερα δίνεται στους επαγγελματίες θα το απολαμβάνουν και όσοι έχουν ατομικά κότερα... Και την ώρα που ο λαουτζίκος φέτος δεν ανάψαμε καλοριφέρ γιατί δεν άντεχε η τσέπη μας να αγοράσει πετρέλαιο.

Από αυτό το σόι κρατάει και ο κ. Μανόλης Κεφαλογιάννης που ανέλαβε να διαφωτίσει τους απολυμένους της ΕΡΤ στην Τρίπολη για την αναγκαιότητα της απόλυσής τους για το καλό της χώρας. Και το βίντεο, που ο ίδιος προσπάθησε να μη γίνει η λήψη του, "δε θέλω κάμερες" τον ακούμε να λέει, μαρτυρά και το ύφος απέναντι στους ανθρώπους που στα καλά καθούμενα έμειναν χωρίς δουλειά.

Θέλοντας και μη θυμήθηκα το θείο του. Όταν μας υποχρέωσαν να φτιάξουμε ως σπουδάστριες ακόμη και σουβλάκια για το χατίρι του. Και για το χατίρι των ... δημοσιογράφων!

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CF%2584%25CE%25B1%2520%25CE%25BA%25CE%25B5%25CF%2586%25CF%2584%25CE%25B5%25CE%25B4%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1%2520%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%2520%25CE%259A%25CE%25B5%25CF%2586%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BD%25CE%25B7

Απόκομμα εφημερίδας της εποχής που περιγράφει τα κεφτεδάκια και τα σουβλάκια του Κεφαλογιάννη. Αυτά που φτιάξαμε εμείς, στα πλαίσια της εκπαίδευσής μας ως δόκιμοι πλοίαρχοι...

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CF%2584%25CE%25B1%2520%25CF%2583%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25B2%25CE%25BB%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25B1%2520%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%2520%25CE%259A%25CE%25B5%25CF%2586%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BD%25CE%25B7

για να ταϊστεί ο κύριος υπουργός και η συνοδεία δημοσιογράφων που κουβάλησε για να κάνει επίδειξη του νέου θεσμού στα μέσα της εποχής.

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CF%2585%25CF%2580%25CF%258C%2520%25CF%2584%25CE%25BF%2520%25CE%25B2%25CE%25BB%25CE%25AD%25CE%25BC%25CE%25BC%25CE%25B1%2520%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%2520%25CE%259A%25CE%25B5%25CF%2586%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25BD%25CE%25B7

Το αυστηρό βλέμμα του κ. Κεφαλογιάννη. Κι εμείς μικρά κορίτσια που δεν ξέραμε ακόμη τι μας περίμενε παρακάτω. Και που μας υποχρέωσαν να σταθούμε κλαρίνο μπρος στην εξουσία. Την ίδια εξουσία που κατάντησε την Ελλάδα εδώ που είναι σήμερα αλλά ακόμη θεωρεί ότι μπορεί να μας κοιτάζει όχι μόνο με αυστηρό βλέμμα αλλά και να αποκαλεί τις διαμαρτυρίες των απολυμένων μπούρδες!

Και σε ρωτώ. Τι σχέση έχει η εκπαίδευση ενός δόκιμου πλοίαρχου με τα σουβλάκια;

Τι σχέση έχει με την κρουαζιέρα μετά των δημοσιογράφων;

Δεκαετίες ολάκερες η πολιτική διαπλέκεται με τη δημοσιογραφία. Και ξαφνικά αποφάσισαν λέει να χωρίσουν τα τσανάκια τους. Να μην συντρώγουν κεφτεδάκια και σουβλάκια. Αλλά να σουβλιστούν ως υπαίτιοι για το χάλι της χώρας οι δημοσιογράφοι και μαζί τους όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι της ΕΡΤ.

Τα χάλια δηλαδή της χώρας δεν προήλθαν από τα αμέτρητα προνόμια για το εφοπλιστικό κεφάλαιο και την υπόλοιπη πλουτοκρατία της χώρας. Όπως για παράδειγμα τα προνόμια για τα οποία ξιφουλκούσε ο κ. Μανόλης Κεφαλογιάννης ακόμη και όταν ήταν στην αντιπολίτευση και πολύ περισσότερο ως υπουργός Ναυτιλίας παλιότερα. Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση.

Αυτός ο άνθρωπος λοιπόν από πού κι ως πού πρέπει να καταλάβει τον πόνο εκείνης που μένει άνεργη;

Και γιατί να μην χαρακτηρίσει μπούρδες τις διαμαρτυρίες της;

Ο καιρός με τα κεφτεδάκια τελείωσε. Η καπιταλιστική αναδιάρθρωση έχει προχωρήσει.

Πλέον οι εφοπλιστές της χώρας δεν έχουν μόνο καράβια. Έχουν και κανάλια.

Τι τους θέλουμε λοιπόν τους δημοσιογράφους στο δημόσιο;

Κι άδικα λένε πως πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. Στην παρούσα περίπτωση ταιριάζει:

Πίσω έχουν τα κεφτεδάκια και τα σουβλάκια την ουρά...

Στο λέω εγώ, κύριε δημοσιογράφε. Εγώ που σου έφτιαξα κάποτε σουβλάκια. Και πριν περάσουν χρόνοι δύο βρέθηκα στη σούβλα της ανεργίας.

Μια μπούρδα τεράστια οι φιέστες.

Για τις Ελληνίδες που κατακτούν τα πέλαγα και τη ναυτιλία μας.

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CE%2591%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25AF%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2586%25CE%25BF%2520%25CE%25B1%25CF%2580%25CF%258C%2520%25CF%2583%25CE%25AC%25CF%2581%25CF%2589%25CF%2583%25CE%25B70004

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CE%25BA%25CE%25B5%25CE%25AF%25CE%25BC%25CE%25B5%25CE%25BD%25CE%25BF%2520%25CE%25B5%25CF%2586%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1%25CF%2582%25201

Και μπούρδες, να με συμπαθείς κύριε δημοσιογράφε, έγραφαν τότε και οι συνάδελφοί σου.

Αντί πινακίου με κεφτεδάκια και σουβλάκια...  και όχι μόνο.

Τι σκούζεις τώρα που το πινάκιον του παιδιού σου θα μείνει άδειο; Μπούρδες λες. Και μην παρεξηγείσαι. Πολύ απλά σου υπενθυμίζουν τι έκανε ο κλάδος σου και φτάσατε - φτάσαμε όλοι - ως εδώ...

Ακόμη και η ΕΡΤ; Βεβαίως ακόμη και η ΕΡΤ. Δυστυχώς. Που το καλοκαίρι του 1978 μετέχοντας στη φιέστα προσέλκυσης νέων κοριτσιών στην εμπορική ναυτιλία, φρόντισε να προβάλει ακόμη και σίριαλ με πρωταγωνίστρια μια ανθυποπλοίαρχο σε φορτηγό πλοίο!

Λίγο μετά βγήκε η προκήρυξη του υπουργείου Ναυτιλίας. Και άνοιξαν για πρώτη φορά δημόσιες σχολές Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων και Ραδιοτηλεγραφητών για γυναίκες.


Οι δημοσιογράφοι πάλι εκεί. Στο ρόλο τους.

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CF%2583%25CE%25B1%25CE%25BB%25CF%2580%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BD

Άλλα να τους λέμε εμείς, και άλλα να γράφουν εκείνοι.

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CE%2598%25CE%25B1%2520%25CE%25B4%25CE%25B1%25CE%25BC%25CE%25AC%25CF%2583%25CE%25BF%25CF%2585%25CE%25BD%2520%25CF%2584%25CE%25B1%2520%25CE%25BA%25CF%258D%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B1

Πως θα δαμάσουμε τα κύματα! Τρομάρα μας. Λες και ήταν τα κύματα η πραγματική δυσκολία. Και δεν ήταν το αδηφάγο εφοπλιστικό κεφάλαιο. Που με όχημα τις γυναίκες προσπάθησε να ρίξει τους μισθούς των ναυτικών. Και τις εργασιακές συνθήκες να τις αλλάξει σε βάρος των εργαζομένων. Τάχα ήθελαν για το δικό μας καλό ζευγάρια ναυτικών κι έπειτα με πρόσχημα αυτό ακριβώς έβρισκαν πάτημα να ζητάνε υποχωρήσεις.

Γι' αυτά δεν έγραψε ποτέ κανένας δημοσιογράφος. Ακόμη και η βουλευτίνα πια Λιάνα Κανέλη έβλεπε το ζήτημα φεμινιστικά. Η ταξική της αντίληψη δεν είχε ακόμη ξυπνήσει:

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) %25CE%25B3%25CF%2585%25CE%25BD%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25BA%25CE%25B1%2520%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B7%2520%25CE%25B8%25CE%25AC%25CE%25BB%25CE%25B1%25CF%2583%25CF%2583%25CE%25B1

Ποιος όμως από όλους αυτούς ασχολήθηκε μαζί μας όταν βρεθήκαμε στον καιάδα της ανεργίας;

Ποιος ασχολείται ακόμη και σήμερα με τις γυναίκες ναυτικούς και τα προβλήματά τους;

Να μην σας αδικώ, κ. δημοσιογράφοι. Είναι αλήθεια πως κατά καιρούς εμφανίστηκαν για συνέντευξη μερικοί από σας. Ακόμη και πρόπερσι με πήρε κάποια από το Βήμα. http://kapetanisses.blogspot.gr/2011/10/blog-post_10.html

Όπως παλιότερα και η Μαίρη Λαμπαδίτη από τις Εικόνες (1989):

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) Scan0010

Και πάλι εμείς τους μιλούσαμε για αληθινά προβλήματα και οι δημοσιογράφοι νόμιζαν ότι ακούνε τραγούδια του Καββαδία. Και να τι έγραψε μια εν ενεργεία πλοίαρχος ως σχόλιο σε ένα τέτοιο άρθρο των τελευταίων χρόνων:

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ......ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ.ΤΡΩΩ ΤΑ 8ΑΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΥΠΝΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ ΠΙΣΩ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΠ'ΟΣΕΣ ΜΙΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ Ν'ΑΚΟΥΣΟΥΝ.ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ.ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ Μ'ΕΝΑ 8ΑΡΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ 24 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΤΑ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ.ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ.ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ.ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Κατάλαβες; Έστω και αν θυμόσουν αραιά και πού ότι υπάρχουν ακόμη οι γυναίκες ναυτικοί που έτρωγες κεφτεδάκια και σουβλάκια μετά των υπουργών για να τις διαφημίζεις, έγραφες για να γεμίζεις τη φυλλάδα. Κι όχι από ενδιαφέρον. Έτσι λέει η καπετάν Βάσω, μία από τις λίγες γυναίκες που κατάφεραν (εκείνη ξέρει πώς) να δαμάσουν πραγματικά τις δυσκολίες του επαγγέλματος. Και να ταξιδεύει ακόμη. Μόνη αυτή χωρίς κανένα Έλληνα. Και σε ανασφάλιστο αυτή την περίοδο.

Και την ίδια περίοδο εκατοντάδες νέες κοπέλες σπουδάζουν στις σχολές και κατά τις θελήσεις του υπουργείου και των εφοπλιστών. Μόνο που δε βρίσκουν πουθενά καράβι για εκπαιδευτικό ταξίδι. Και οι περισσότερες αναγκάζονται ακριβώς γι' αυτό να διακόψουν τις σπουδές.

Εσείς, εκεί στην ΕΡΤ, που τώρα θέλετε τη συμπαράστασή μας, πότε κάνατε ρεπορτάζ για όλα τούτα τα κορίτσια;

Σαφώς και δε θα το έκαναν τα ιδιωτικά κανάλια. Εκεί κάνουν κουμάντο οι εφοπλιστές. Στην ΕΡΤ όμως; Που την πλήρωνε ο λαός από το υστέρημά του;


Τρία χρόνια τώρα μας λένε ότι φταίει το δημόσιο που έπεσε έξω η χώρα.

Τολμήσατε ποτέ να φέρετε στο φως το σκάνδαλο των ναυτικών;

Τι φταίει και από το '80 μέχρι σήμερα μειώθηκαν οι Έλληνες ναυτικοί κατά 100.000 και πλέον;


Και γιατί κάποιοι ναυτικοί αναγκάστηκαν ζητήσουν εργασία στο δημόσιο;

Έχοντας μάλιστα η έρμη η πατρίδα ξοδέψει αρκετά να τους σπουδάσει.

Πώς βρέθηκα θέλω να σου πω κι εγώ από ναυτικός δασκάλα; Για να τα φάω ή για να τεμπελιάσω;

Ή έπεσαν έξω τα καράβια; Δε συνεχίζει να είναι στις πρώτες θέσεις η ναυτιλία μας;

Είδες που σου λέω ότι τόσον καιρό μας φλόμωσες στις μπούρδες;

Κι έχει δίκιο να στο λέει κατάμουτρα ο Κεφαλογιάννης. Απλά, πολύ απλά, σου υπενθυμίζει ποιο ρόλο δέχτηκες να παίξεις.

Το θέμα είναι αν θα συνεχίσεις. Τις μπούρδες. Κι εσύ και όλοι μας.

Αν επιτέλους θα ξυπνήσουμε από το λήθαργο και θα πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας.

Μια καλή αρχή θα είναι να καλέσετε εκεί στην ελεύθερη πια ΕΡΤ (ως πότε; και πόσο; ) κάποιες από τις "δοκίμισσες" του Εμπορικού Ναυτικού. Να τις αφήσετε να αποκαλύψουν αυτές ποιες είναι οι αληθινές μπούρδες.

Τι φταίει και πάμε κατά διαόλου. Οι υπέρογκοι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων;

Να σας μιλήσουν για τις σχολές που συνεχίζουν να παράγουν αξιωματικούς με έξοδα του φορολογούμενου πολίτη. Και τους εφοπλιστές που αρνούνται να δώσουν μια ευκαιρία σ' αυτά τα παιδιά. Και τους πολιτικούς που ξέρουν μόνο να διασφαλίζουν προνόμια στους εφοπλιστές.

Τους εφοπλιστές που έχουν γίνει και καναλάρχες. Και τρίβουν τώρα τα χέρια τους με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Για τα νέα κέρδη που περιμένουν.

Βγάλτε αυτό το σκάνδαλο στον αέρα. Έστω τώρα.

Κι εμείς, είναι αλήθεια, χρειάστηκε να απολυθούμε για να καταλάβουμε σε τι μπούρδα πιστέψαμε.

Αλλιώς θα είστε άξιοι της μοίρας σας.

Και δίκαια ο κάθε Κεφαλογιάννης θα σας αποκαλεί μπούρδες...
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) Empty Απ: Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ (βίντεο)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Ιουν 16, 2013 3:11 am

Χαρακτηριστικό άρθρο προ διετίας...  Όλα για το κεφάλαιο...

Ακόμη και από τη θέση της αντιπολίτευσης.



Ζητά από τον Γ.Διαμαντίδη να νομοθετήσει απευθείας για να λυθεί η δικαστική διένεξη ΝΑΤ με την εταιρεία "Louis"

Υπεραμύνεται της πολιτικής του ως υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας ο Μ. Κεφαλογιάννης

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011 17:30

«Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, αν τρέχουμε τους πλοιοκτήτες επενδυτές που υψώνουν την ελληνική σημαία στα δικαστήρια, για να πάρουν αυτά που έχει ψηφίσει ο ελληνικός νόμος-πείτε μου εμένα ποιά ξένη επένδυση θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα», τονίζει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, σχολιάζοντας τη δικαστική διαμάχη, μεταξύ της εταιρείας κρουαζιέρας «Louis» και του ΝΑΤ.

Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο δεν αναγνωρίζει το νόμο 3409/2005 (επί υπουργίας Κεφαλογιάννη) για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, θεωρώντας ότι δεν υπερισχύει του παλαιότερου νόμου 2687/1953, άρθρο 13, που αναφέρει ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών, με αποτέλεσμα το ΝΑΤ να ζητεί αυτή τη στιγμή από τον όμιλο κυπριακών συμφερόντων 15 εκατ. ευρώ.

«Ο νόμος 3409/2005 ψηφίσθηκε στη βουλή ακριβώς γιατί θα έπρεπε το υπουργείο Οικονομικών να εκταμιεύει από τα ταμεία του κράτους 5 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των Ελλήνων ναυτικών καθώς είναι πιο ακριβοί από τους ναυτικούς που μπορεί να βρει κανείς σε διεθνές επίπεδο», τονίζει ο πρώην υπουργός και προσθέτει ότι «με αυτόν τον τρόπο λύθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα ,περίπου το 30% του προβλήματος της ανεργίας των Ελλήνων ναυτικών».

«Εκείνη την περίοδο ήρθαν στην ελληνική σημαία 6 κρουαζιερόπλοια από τρεις διαφορετικούς πλοιοκτήτες και βεβαίως οι συνθέσεις των κρουαζιερόπλοιων αυτών είχαν πάρα πολύ μεγάλο αριθμό Ελλήνων ναυτικών, όπως ακριβώς ορίζει η εγκριτική πράξη για τα πλοία αυτά», δηλώνει ο κ.Κεφαλογιάννης και τονίζει ότι «το πρόβλημα της δικαστικής διένεξης του ΝΑΤ με την εταιρεία μπορεί να λυθεί, αρκεί ο αρμόδιος υπουργός ΘΥΝΑΛ, Γ.Διαμαντίδης, να νομοθετήσει απευθείας, αφού του δίνει το δικαίωμα το σύνταγμα, στο άρθρο 107,περί ξένων επενδύσεων, του 1952 ».

«Όπως οι προκάτοχοι υπουργοί τροποποίησαν την εγκριτική πράξη για τη μείωση των συνθέσεων των πλοίων, κατά τον ίδιο τρόπο, όταν έρθει ένα νέο κρουαζιερόπλοιο και θελήσει να υψώσει την ελληνική σημαία, μπορεί να τροποποιηθεί η εγκριτική πράξη και να συμπεριληφθεί η επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών», τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει «αυτό θα μπορούσε να γίνει με μια απλή υπογραφή υπουργού».

Ο πρώην υπουργός διερωτάται αν πράγματι υπάρχει πολιτική βούληση για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών και μείωση της ανεργίας, καθώς τώρα που θα φύγουν τα κρουαζιερόπλοια από την ελληνική σημαία, το ΝΑΤ θα αναγκαστεί να εκταμιεύσει ένα τεράστιο ποσό για να πληρώνει τους εκατοντάδες ναυτικούς που θα μείνουν άνεργοι, ειδικά σε κλάδους και ειδικότητες που δεν μπορούν να βρουν δουλειά.

Σε ερώτηση γιατί ο ίδιος όταν ήταν υπουργός δεν προχώρησε στη διευθέτηση του ζητήματος μεταξύ του ΝΑΤ και της εταιρείας "Louis", ο Μ.Κεφαλογιάννης τονίζει ότι ουδέποτε του ζητήθηκε κάτι τέτοιο από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και μάλιστα τονίζει ότι είχε προβλεφθεί τότε και για το 2005 και για το 2006 ειδικό κονδύλι στον προϋπολογισμό για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών που θα απασχολούνταν σε κρουαζιερόπλοια.

“Με ποια κίνητρα έγινε η απελευθέρωση του καμποτάζ και τι μέτρα πάρθηκαν για την προστασία του Έλληνα ναυτικού;» τονίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και δηλώνει «ότι το κράτος θα πρέπει «να κρατήσει τους Έλληνες ναυτικούς στη θάλασσα, καθώς οι Έλληνες ναυτικοί και η ναυτική παράδοση της χώρας μας διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την ίδια την ελληνική οικονομία». «Αντί να ενισχύσουμε όλα αυτά τα πλοία που έχουν υψώσει την ελληνική σημαία εμείς από την άλλη τιμωρούμε τον εκάστοτε επενδυτή-Αυτό δεν έχει λογική», υπογραμμίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει :«Το ίδιο γίνεται και με την άλλη μεγάλη επένδυση στο Πειραιά της COSCO, που τόσο πολέμησε το ΠΑΣΟΚ και προσωπικά ο κ. Παπανδρέου, στην οποία η πολιτεία δεν επιστρέφει το ΦΠΑ».

Σε ερώτηση για το θέμα της ασφάλειας των λιμανιών και της γραφειοκρατίας που θέτουν πολλές εταιρείες κρουαζιέρας ο κ.Κεφαλογιάννης τονίζει: «Όλα αυτά τα προβλήματα οδήγησαν να χαθεί η κρουαζιέρα από την ελληνική σημαία τη δεκαετία του 80 και του 90, γι' αυτό ακολουθήσαμε μια πολιτική το 2004 για να ξαναφέρουμε την ελληνική σημαία στα πλοία».

«Η πολιτική που ακολουθείται σήμερα οδηγεί πάλι τα επόμενα χρόνια να μην έχουμε κανένα πλοίο στην ελληνική σημαία και σχεδόν κανένα Έλληνα ναυτικό στα ελληνικά κρουαζιερόπλοια που θα κάνουν κυκλικές κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά», τονίζει ο πρώην υπουργός.

Σχολιάζοντας την επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας τέλη Φεβρουαρίου στην Κίνα, αναφέρει ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να κεφαλαιοποιήσει τη δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας και να προσεγγίσει επενδύσεις όπως τότε κάναμε εμείς με την COSCO. Τότε βέβαια το ΠΑΣΟΚ μας κατηγορούσε ότι ξεπουλάμε κρατική περιουσία!!».«Ελπίζω να φέρουν επενδύσεις, αλλά κρατώ πολύ χαμηλά τις προσδοκίες μου», σημειώνει ο Μ.Κεφαλογιάννης.

Σύμφωνα με νομικούς κύκλους οι εγκριτικές πράξεις δεν επιτρέπουν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις με νόμο αλλά ούτε κανείς αναλάμβανε έως σήμερα να τις τροποποιήσει ώστε να συμφωνούν με το νόμο.

Σημειώνεται ότι έως σήμερα καμία εκκαθάριση ναυτολογίου δεν έχει γίνει για κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία από το 2005 και όταν ένα πλοίο διαγραφεί εκδίδονται εκκαθαρίσεις με βάση το σύνολο των εισφορών σαν ο νόμος 3409/2005 να μην υπάρχει.

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=10&artid=80173

Κατάλαβες; Ή βαρέθηκες να διαβάσεις το άρθρο;

Και όμως πρέπει να διαβάζεις τέτοια άρθρα. Αν θες να ξέρεις την ώρα που θα έρθει και η δική σου σειρά να απολυθείς γιατί απολύεσαι. Και ποιοι είναι αυτοί που σε απολύουν.

Να ξέρεις δηλαδή πως αυτό που συμβαίνει είναι ένας άγριος ταξικός πόλεμος.

Και ή αυτοί θα νικήσουν ή εμείς.

Όλα τα άλλα είναι μπούρδες.

Και κάτσε να σε λένε έτσι και να τις ακούς. Από εκείνον που φρόντισε να περάσει νόμους για να πληρώνει ο φορολογούμενος πολίτης τα χρεωστούμενα των εφοπλιστών. 5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο!

Με πρόσχημα πως θα σώσει τους ναυτικούς από την ανεργία.

Μόνο που δεν τους έσωσε.

Έσωσε μόνο τα κέρδη των εφοπλιστών. Και σε βάρος της τσέπης του κράτους.
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ  (βίντεο) Empty Απ: Τα κεφτεδάκια του ενός Κεφαλογιάννη και το "Λες μπούρδες" του άλλου σε απολυμένη της ΕΡΤ (βίντεο)

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Κυρ Ιουν 16, 2013 3:17 am

Στην ίδια ρότα και το θηλυκό μέλος της οικογένειας. Μια ακόμη υπουργός από το σόι των Κεφαλογιάννηδων. Η κ. Όλγα Κεφαλογιάννη. Κόρη του Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Από τη θέση της στο υπουργείο Τουρισμό και με πλούσια οικογενειακή παράδοση στο χώρο της ναυτιλίας η κ. Κεφαλογιάννη προσπαθεί να περάσει νέα μέτρα ακόμη και αν ο αρμόδιος υπουργός ναυτιλίας έχει άλλη άποψη.

Η πλήρης άρση του καμποτάζ είναι ένα από αυτά. Να κυκλοφορούν ελεύθερα στις θάλασσες και στα λιμάνια μας πλοία με ξένες σημαίες. Και μάλιστα να μην πληρώνουν δεκάρα τσακιστή για την παραμονή τους στο λιμάνι. Την ώρα που ακόμη και μηχανάκι να περάσει από εθνική οδό πληρώνει διόδια. Εμείς δηλαδή πληρώσαμε να φτιαχτούν πανάκριβα λιμάνια και θα τα χαίρεται ο κάθε ξένος τζάμπα.

Δεν την ενδιαφέρει αν έτσι και πολλά ελληνικά σήμερα πλοία θα υψώσουν ξένη σημαία και αφενός θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας Ελλήνων ναυτικών και αφετέρου το ΝΑΤ θα καταρρεύσει.

Κι ακόμη προσπαθεί η κ. Κεφαλογιάννη να σταματήσει η διάκριση των γιωτ σε επαγγελματικά και αναψυχής. Να απολαμβάνει και εκείνος που έχει για ατομική του χρήση ένα κότερο φτηνότερο πετρέλαιο και ανταλλακτικά χωρίς δασμούς.

Ενδοκυβερνητική κόντρα για τον Θαλάσσιο Τουρισμό

Του Μηνά Τσαμόπουλου

10/6/2013

Ενδοκυβερνητική κόντρα έχει προκαλέσει το θέμα του Θαλάσσιου επαγγελματικού τουρισμού μεταξύ του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη και της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη.

Κύρια αιτία είναι η πλήρης άρση του cabotage στα επαγγελματικά σκάφη αναψυχής που θέλει η Όλγα Κεφαλογιάννη ανοίγοντας τον δρόμο και για όσα είναι υπό μη κοινοτική σημαία ενώ ο Κ. Μουσουρούλης τάσσεται κατά αφού θεωρεί ότι στην περίπτωση αυτή θα πληγεί η ναυτική εργασία και θα στείλει χιλιάδες ναυτικούς στην ανεργία ενώ θα είναι άνισος ο ανταγωνισμός μεταξύ σκαφών με μη κοινοτική σημαία και των κοινοτικών.

Υπέρ της πλήρους άρσης του cabotage τάσσονται σύμφωνα με πληροφορίες το ΤΑΙΠΕΔ και οι Μαρίνες. Η θέση του υπουργείου Τουρισμού και της ηγεσίας του είναι ξεκάθαρη υπέρ των «τρικοσμικών σημαιών»:

«Άποψή μας είναι αναγκαιότητα απελευθέρωσης των πλόων, υπό την έννοια της άρσης πλείστων αδικαιολόγητων για μια σύγχρονη χώρα διοικητικών εμποδίων που υφίστανται σήμερα, ώστε να κυκλοφορούν στις ελληνικές θάλασσες για αναψυχή όσο το δυνατόν περισσότερα σκάφη υπό συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού» και προσθέτει:

«Τα σκάφη πρέπει να αντιμετωπιστούν ως ελεύθερα κινούμενα μεταφορικά μέσα αναψυχής, που βεβαίως ελέγχονται, αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζουν και έσοδα στον τουρισμό και στο κράτος λόγω της εισόδου, της παραμονής τους και κυρίως του μόνιμου ελλιμενισμού τους στις ελληνικές μαρίνες: πάγια έσοδα, από καύσιμα/συντήρηση, επισκευές, προμήθεια πρώτων υλών για τα σκάφη, θέσεις εργασίας αλλά και έσοδα από τα εμπορικά καταστήματα, ξενοδοχεία, εκδρομές, αρχαιολογικούς χώρους και έσοδα από τον μόνιμο ελλιμενισμό».

Όμως αντίθετοι είναι οι επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι τονίζουν προς πάσα κατεύθυνση ότι θα υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ ενός υπό μη κοινοτική σημαία σκάφους που δεν πληρώνει κανέναν φόρο, δεν καταβάλλει ασφαλιστικές εισφορές στα πληρώματά του, δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις των διεθνών συμβάσεων εργασίας, δεν ελέγχεται επαρκώς για τα σωστικά μέσα και την κατάσταση του σκάφους και το οποίο προσφέρει χαμηλότερους ναύλους απέναντι σε ένα κοινοτικό που πληρώνει για τα πάντα.

Από τον περασμένο Νοέμβριο υπάρχει συνεχής αλληλογραφία μεταξύ των υπουργείων Τουρισμού και Ναυτιλίας & Αιγαίου όμως σε καμία περίπτωση δεν γεφυρώνεται τα χάσμα.

Ο Κωστής Μουσουρούλης στην πρόθεση της Όλγας Κεφαλογιάννη να επιτρέψει τους ελεύθερους πλόες και στα υπό τρίτη σημαία επαγγελματικά σκάφη αναψυχής έκρουσε μέσω επιστολών τον κώδωνα του κινδύνου για τον αφελληνισμό του ελληνικού επαγγελματικού τουριστικού στόλου, αφού όπως έχει τονίσει στην συνάδελφό του, υπάρχει το ενδεχόμενο να αλλάξουν σημαία τα ελληνικά επαγγελματικά πλοία αναψυχής και αυτό θα έχει επιπτώσεις τόσο στη ναυτεργασία, καθώς υπολογίζεται πως εργάζονται σε αυτά περίπου 3.000 Έλληνες ναυτικοί, όσο και στους απασχολούμενους στις επιχειρήσεις και στους επαγγελματίες του yachting και του ευρύτερου χώρου.

Κατ΄επέκταση η μείωση του υπό ελληνική σημαία στόλου θα έχει συνολικό αντίκτυπο στα δημόσια έσοδα και δεν θα υπάρχουν τα προσδοκώμενα οφέλη.

Ο Κ.Μουσουρούλης έχει επισημάνει στην Όλγα Κεφαλογιάννη ότι διατηρείται η δυνατότητα εκτέλεσης ταξιδιών αναψυχής από πλοία σημαίας εκτός των κρατών–μελών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου που είναι το Λιχτενστάιν, η Νορβηγία και η Ισλανδία, εφόσον αυτά εκκινούν, ή καταλήγουν στην αλλοδαπή, κάνοντας ξεκάθαρο ότι η προσφορά κοινοτικών σκαφών μπορεί να καλύψει την ζήτηση.

Αυτά τα σκάφη αναψυχής με ευρωπαϊκή σημαία μπορούν με απλές διαδικασίες, όπως η εγγραφή στα μητρώα του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου ως επαγγελματικού σκάφους και με φορολογικό εκπρόσωπο στην Ελλάδα που πρέπει να έχει Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, να δραστηριοποιούνται όπως τα επαγγελματικά τουριστικά.

Ένα ακόμη σημείο τριβής, ή διάστασης απόψεων επί το διπλωματικότερο, είναι η πρόθεση της υπουργού Τουρισμού να καταργήσει τον διαχωρισμό που υπάρχει μεταξύ επαγγελματικών σκαφών αναψυχής και ιδιωτικών:

«Σε πολλές χώρες για παράδειγμα δεν υπάρχει καν διάκριση μεταξύ ιδιωτικού ή επαγγελματικού σκάφους, ή σε άλλες χώρες δεν υπάρχουν διαδικασίες απόπλου-κατάπλου» επισημαίνει σε τοποθέτηση της που υπάρχει και σε ενημερωτικό σημείωμα, η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Όμως ο Κώστας Μουσουρούλης είναι κάθετα αντίθετος τονίζοντας ότι η διάκριση μεταξύ επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής είναι αναγκαία αφού τα πρώτα αποτελούν μέσο για την άσκηση επαγγελματικής οικονομικής δραστηριότητας, ενώ τα δεύτερα ατομικό περιουσιακό στοιχείο.

Και αυτός είναι ο λόγος όπως τονίζει ο υπουργός ΥΝΑ που τα μεν ιδιωτικά σκάφη να θεωρούνται τεκμήρια διαβίωσης, τα δε επαγγελματικά να απολαμβάνουν διευκολύνσεων και απαλλαγών όπως transit πετρέλαια, ανταλλακτικά κα, που έχουν στόχο τη στήριξη της συγκεκριμένης επαγγελματικής δραστηριότητας και επιχειρηματικότητας.

Επίσης, η Όλγα Κεφαλογιάννη σύμφωνα με πληροφορίες, σε συζητήσεις με τον Κωστή Μουσουρούλη έχει ταχθεί κατά «τέλους παραμονής και πλόων» με τη λογική ότι το κράτος και η ελληνική οικονομία θα έχει κέρδη από τον μόνιμο ελλιμενισμό των σκαφών αναψυχής στης ελληνικές μαρίνες.

Η θέση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου είναι ότι το ΤΠΠ είναι δίκαιος φόρος, καθώς επιβάλλεται σε όλα τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής ανεξαρτήτως σημαίας και είναι αποτελεσματικός, γιατί η είσπραξή του θα γίνεται εύκολα και άμεσα. Ο υπόχρεος θα πληρώνει το «τέλος κυκλοφορίας» με συνοπτικές διαδικασίες, είτε διαδικτυακά είτε στο πρώτο λιμάνι ή μαρίνα όπου θα καταπλεύσει στην Ελλάδα.

http://www.e-nautilia.gr/2013/06/blog-post_7361.html

Κι αυτά συμβαίνουν τώρα ακριβώς.

Μόλις στις 10 Ιουνίου γράφτηκε το άρθρο. Που προειδοποιεί ότι αν περάσει των Κεφαλογιάννηδων θα χαθούν ακόμη 3.000 θέσεις εργασίας Ελλήνων ναυτικών. Θα προστεθούν στις 100.000 και πλέον που χάθηκαν από το 1980 και μέχρι σήμερα.

Και στις 11 Ιουνίου εσύ έμαθες πως απολύεσαι. Και άλλοι 2.650 εργαζόμενοι στην ΕΡΤ.

Συγκρίνεται το νούμερο με τους απολυμένους και άνεργους ναυτικούς;

Κατάλαβες αγαθή μου απολυμένη της ΕΡΤ γιατί οι διαμαρτυρίες σου είναι μπούρδες;

Γιατί ποτέ ως τώρα δεν ασχολήθηκες με τους ναυτικούς. Ούτε και όταν απελπισμένοι απεργήσανε και τους επιστράτευσαν. Και τους κρατάνε ακόμη σε επιστράτευση. Και τότε η ΕΡΤ έθαψε το θέμα.

Κατάλαβες και γιατί ο γόνος της οικογένειας αποκάλεσε τα λόγια σου μπούρδες;

Τι θα πει μπούρδα; Θα πει μηδενικό και τίποτα.

Κι αυτό είσαι εσύ. Γι' αυτούς είσαι μια μπούρδα.

Σε τέτοιο βαθμό που δε διστάζουν πια να στο λένε και κατάμουτρα...

Θα συνεχίσεις λοιπόν;

Προσπαθώντας να κρατήσεις το παράθυρο ανοιχτό για μια θεσούλα στο νέο φορέα;

Πολύ φοβάμαι ότι αυτό θα κάνεις. Για μια ακόμη φορά θα καταπιείς τις μπούρδες που σου σερβίρουν.

Ίσως ίσως και κανένα καινούργιο πιάτο με κεφτεδάκια και σουβλάκια.

Έστω και αν τα κεφτεδάκια αυτά και τα σουβλάκια μυρίζουν ανθρώπινο κρέας.

Το κρέας εκείνων που θα απολυθούν για να μείνεις εσύ στη δουλειά.

Το κρέας εκείνων που είναι ήδη άνεργοι.

Κι ακόμη χειρότερα εκείνων το κρέας που δεν άντεξαν και έβαλαν τέρμα στη ζωή τους.

Θα συνεχίσεις λοιπόν; Να είσαι ανθρωποφάγος;

Και στο θάνατο των άλλων να στηρίζεις τη ζωή σου;

Ή επιτέλους θα ξυπνήσεις και θα αγωνιστείς;

Κι όχι για τη θεσούλα. Μα για να μπει τέλος στις μπούρδες!

Και για να λάμψει η αλήθεια. Αυτός δεν είναι ο αληθινός ρόλος του δημοσιογράφου;

Κι όχι να τρώει κεφτεδάκια με την εξουσία...
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης