ΧΑΡΙΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ - ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Πήγαινε κάτω

Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ - ΚΕΡΚΥΡΑΣ Empty Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ - ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Δημοσίευση από ΜΑΡΙΟΡΗ Σαβ Φεβ 04, 2012 11:51 am

ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΕΡΚΥΡΑ - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΛΟΙΟ "ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ"

Το πιο καινούριο από τα κλειστού τύπου φέρυ μποτ που εκτελούσαν το δρομολόγιο Κέρκυρα Ηγουμενίτσα, το κλειστού τύπου πλοίο Αικατερίνη, αποχωρεί από τη γραμμή η οποία έχει καταστεί ασύμφορη λόγω του ανταγωνισμού από τις «παντόφλες».

Την απόφαση για την αποχώρηση από την Κέρκυρα ενός από τα, σύμφωνα με κοινή ομολογία, καλύτερα πλοία που δραστηριοποιούνταν στο Ιόνιο Πέλαγος, έλαβε η ιδιοκτήτρια εταιρίας συμφερόντων Παναγιωτάκη, αφήνοντας την Κέρκυρα με το πλοίο των Κερκυραϊκών γραμμών «Αγία Θεοδώρα», το πλοίο «Παντοκράτορας» και το «Νικόλαος».

Η «Αικατερίνη Π.» ήδη βρίσκεται στη Σαλαμίνα, αφού έφυγε οριστικά από το λιμάνι της Κέρκυρας το Σάββατο, ενώ προορίζεται να καλύψει, σύμφωνα με πληροφορίες, γραμμή με αφετηρία την Αττική.

Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών των κλειστού τύπου πλοίων υποστηρίζουν ότι η Πολιτεία αρνείται να ρυθμίσει τις σχέσεις και το καθεστώς που επικρατεί μεταξύ των κλειστών και ανοικτών φέρρυ, δημιουργώντας ουσιαστικά συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού αφού τα κλειστού τύπου υποχρεώνονται να έχουν ως ελάχιστο το διπλάσιο τουλάχιστον προσωπικό, καίνε τρεις και τέσσερις φορές περισσότερα καύσιμα και το κόστος απόσβεσής τους είναι κατά πολύ υψηλότερο από τις «παντόφλες».

Πηγή από ναυτιλιακή εταιρία έκανε λόγο για κατανάλωση πετρελαίου στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα στα 2.800 λίτρα για ένα κλειστού τύπου πλοίο, την ώρα που ένα ανοικτού τύπου καταναλώνει μόλις 900 λίτρα. Αντιστοίχως, το μισθολόγιο διαμορφώνεται στα 67.000 ευρώ έναντι 39.000 ευρώ μηνιαίως και το κόστος της ασφάλειας επιβατών στα 150.000 ευρώ έναντι των 60.000 ευρώ.

Έτσι, με τις νέες εξελίξεις, στη γραμμή απομένουν μόλις 7 πλοία. Συγκεκριμένα, τα κλειστού τύπου Αγ. Θεοδώρα, Παντοκράτορας και Νικόλαος, το αμφίδρομο Άνω Χώρα ΙΙ και οι παντόφλες Νηρέας, Ελένη και Αγία Ειρήνη. Μέσα σε λίγα χρόνια αποχώρησαν από τη γραμμή το Αγ. Σπυρίδωνας, το Αχαιός, οι παντόφλες «Νάντη» και «Άγιος Δημήτριος» με την κατάσταση να επιδεινώνεται το χειμώνα που τα πλοία διακόπτουν τις λειτουργίες τους μέχρι και δύο μήνες για τη συντήρησή τους.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ

http://892fm.blogspot.com/2012/02/blog-post_9268.html

Οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π βρίσκεται στον Πειραιά για επισκευή.

Εν μέσω χειμώνα. Και που η τουριστική κίνηση πέφτει. Άρα και τα έσοδα.

Έλα μου όμως που το χειμώνα είναι τελείως απαραίτητα τέτοια πλοία; Και ειδικά μέρες σαν τη σημερινή που τα ανοικτού τύπου αδυνατούν να ενώσουν την Κέρκυρα με την Ηγουμενίτσα;

Να απορεί κανείς τι ακριβώς συμβαίνει με την ιστορία αυτή...
ΜΑΡΙΟΡΗ
ΜΑΡΙΟΡΗ

Αριθμός μηνυμάτων : 5300
Εγγραφή : 13/01/2008

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης